Drorrrrrr

New member
../images/Emo16.gif

יש פרחים/ נתן יונתן הראית איזה יופי שרעד ברוח סתיו, שדה זהב דעך באופל והדליק נרות חצב. הראית איזה אודם שצעק למרחקים, שדה דמים היה שם קודם ועכשיו הוא שדה פרגים. אל תקטוף נערי, יש פרחים שבני חלוף יש פרחים שעד אין אינסוף נשארים במנגינה. אל תקטוף נערי, יש פרחים שבני חלוף יש פרחים שעד אין אינסוף עם המנגינה. הראית מה השחיר שם? שדה קוצים הוא, נערי, שהיה עזוב בקיץ ועכשיו הוא שדה חריש. הראית מה הלובן? נערי, זה שדה בוכים, דמעותיו הפכו לאבן אבניו הפכו פרחים. אל תקטוף נערי...
 
תודה ששמרתם עלינו, ועל המדינה../images/Emo16.gif

ומחר אנו נחגוג את מה שאתם בעצם הקרבתם את עצמכם בשבילו, עצמאות המדינה.
 

la bella dama

New member
../images/Emo16.gif

ויש לי שאלה אליכם.. מישהו משתתף מחר בטקסים בבתי קברות?
 
למעלה