inbal287

New member
../images/Emo16.gif

שרשור לזכר יצחק רבין, שנרצח לפני 12 שנים...
 

nogao10

New member
אנשי הש"ש

יום רבין ממזמן הפל אצלנו ליום על חשבון נפש חברתי והשנה, בתור י"בניקית הגיע הזמן לחשוב, שנת שירות או לא שנת שירות. מה דעתכן? לדעתי אין מקום יותר טוב לדבר על זה מבשרשור על יום רבין. אם תחשבו על זה, גם תבינו למה.... אז מה, להיות ש"ש או לא להיות ש"ש?
 

inbal287

New member
הממ תראי,

אני מאוד רציתי לעשות שנת שירות. והתחלתי לחפש מקומות וכאלה, ופשוט כל מקום דוחף לך את שיעורי היהדות... וזה פשוט ביג נו נו מבחינתי. אני לא מאמינה באלוהים, להיות יהודי מבחינתי מתבטא בלאום ולא בדת ואני לא מבינה למה צריך לדחוף את זה לאנשים שבסך הכל רצו לעשות שנה שבה הם יוכלו לתרום לחברה... זה מעצבן. היהדות מעניינת אותי ואני קוראת עליה הרבה, אבל זה דברים שאני עושה בזמני הפרטי. מכאן ועד לבוא ולחייב אותי ללמוד את הקורסים האלה שבעצם הסיבה היחידה שרציתי לעשות שנת שירות זה העובדה שהולכים ועושים דברים כדי לתרום לחברה ולעזור לאנשים. בקיצור בעיקר בגלל הדברים האלה לא הלכתי לעשות שנת שירות ואת ההתנדבויות שלי אני אעשה במסגרות אחרות כנראה...
 

nogao10

New member
מה??? הם מחייבים לעשות קורסים ביהדות???

אוי, לא............. אין הרבה דברים שרחוקים ממני כמו היהדות, העיקר בתור דת, מסורת -מילא............... אני בכוונה לקחתי דברים שאני לא חושבת שאני אדרש לידע יהודי גדול, כי אני אישית ציונית- אבל האמונה שלי באלוהים נעלמה כבר מזמן.... אני מקווה שלא יבקשו ממני לעשות את זה, כי אם כן, אני אצטרך לעשות כמה החלטות שיכאבו לי, ככה או ככה.
 

inbal287

New member
תראי, כל המקומות שאני בדקתי

[היה לנו יום כזה בבי"ס שבאו מכל המכינות וכל האלה] פשוט לא היה מקום שלא דחף את הקורסים האלה... זה מעצבן, אני לגמרי מסכימה.
 
למעלה