19.4

לכל איש יש שם - לחלקם גם תמונה

בוקר יום השואה תשס"ד נפתח כשבפורום "שורשים משפחתיים" הנצחנו לא רק את שמות יקירינו שנספו בשואה, אלא גם את תמונותיהם. מעציב לדעת כי לרבים מן השמות אין - ואולי גם לא יהיו - פנים. ארנון
 

Towelie

New member
../images/Emo16.gif @האבן שראתה הכל@ ../images/Emo16.gif

פרק מיוחד ליום השואה שכתבתי, אתם מוזמנים לקרוא.....
 

eshir31

New member
על מוצאו של הצורר

לציון יום השואה, להלן דיון מעניין על מוצאו ומקורו של היטלר.
 
ממליצה על כתבה בבלוג שלי..

משהו על יום השואה שכתבתי.. על המשמעות של יום זה... הכתובת:blog.tapuz.co.il/2345
 
למעלה