היה צייר ואיש מחשבים
היה נשוי לשוש קורמוש צלמת מוכשרת שנפטרה לפני חמישה חודשים מסרטן. שניהם היו שייכים לקליקת האמנים שהתאגדו מסביב למשה גרשוני (לא יודעת אם זה אומר משהו למישהו אבל זו אינפורמציה עם קוד פנימי בברנג´ה די חשובה). ככה מה אפשר להגיד חוצמזה שזה מוות מיותר שהרקע לו לא ברור עדיין ושנשארו שני ילדים אחד בתחילת שנות העשרים והשני בגיל העשרה בלי אבא ובלי אמא. נורא נורא נורא ונורא עצוב.