לזכר החללים... מי יתן ונדע ימים טובים יותר.
ב באבלו New member 26/4/04 #7 מדליקה נר לזכר לזכר סגן ניר בדיחי ז"ל. אוהבת אותך.. לזכר סרן הראל מרמלשטיין ז"ל. לזכר כל אותם חיילים שחירפו נפשם, לזכר קורבנות הטרור, לזכר כל אותם אנשים שהיו ועודם ילדים, הורים, אחים ואחיות, אהובים והורים שאינם עימנו עוד.
מדליקה נר לזכר לזכר סגן ניר בדיחי ז"ל. אוהבת אותך.. לזכר סרן הראל מרמלשטיין ז"ל. לזכר כל אותם חיילים שחירפו נפשם, לזכר קורבנות הטרור, לזכר כל אותם אנשים שהיו ועודם ילדים, הורים, אחים ואחיות, אהובים והורים שאינם עימנו עוד.
B bashsara New member 26/4/04 #10 ../images/Emo104.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif
../images/Emo104.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif