לזכרם

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
../images/Emo16.gif לזכרם

נר לזכרם של ששת מיליון היהודים שמצאו את מותם בשואה.
 

L e s t a t

New member
לי יש עוד בעיה

הם לא סתם "נרצחו" זה היה הרבה יותר גרוע - ויותר ממוות אפף את יהודי מחנות הריכוז וההשמדה, אולי כמעט כל אכזריות שאפשר לתאר עברה על יהודי אירופה באותה תקופה. זה יותר מ"מצאו את מותם", זה יותר מ"רצח"... זו שואה במלוא מובן המילה.
 

DDN

New member
כמו שכתבו בפורומים אחרים,

הושמדו בגלל היותם יהודים, ולא בגלל דת, אלא בגלל מוצא. זה לא סתם גזענות, זה הרבה מעבר. אכן, כמעט כל אכזריות שאפשר לתאר.
 
למעלה