לזיכרם

enicegirl

New member
../images/Emo16.gif

אחרי שצפיתי במבצע יונתן אתמול (כמו כמעט כל שנה) אני מצדיעה לכל חיילי ישראל שקיפחו את נשתמתם בעת הגנתם על המדינה ומרכינה גם ראש עבור כל הרוגי האינתיפאדה
 
למעלה