לזיכרם
E enicegirl New member 26/4/04 #2 ../images/Emo16.gif אחרי שצפיתי במבצע יונתן אתמול (כמו כמעט כל שנה) אני מצדיעה לכל חיילי ישראל שקיפחו את נשתמתם בעת הגנתם על המדינה ומרכינה גם ראש עבור כל הרוגי האינתיפאדה
../images/Emo16.gif אחרי שצפיתי במבצע יונתן אתמול (כמו כמעט כל שנה) אני מצדיעה לכל חיילי ישראל שקיפחו את נשתמתם בעת הגנתם על המדינה ומרכינה גם ראש עבור כל הרוגי האינתיפאדה