חתלתולונת שחורה
New member
../images/Emo16.gif יזכור.
כל הקורבנות החיילים והאמהות והכאב לא יעבור ונחמה אין בנמצא אז הבה נראה כי כאבנו איתם, וגם אהבתנו. תודה לכם הסובלים, שבזכותכם אנחנו חיים.
כל הקורבנות החיילים והאמהות והכאב לא יעבור ונחמה אין בנמצא אז הבה נראה כי כאבנו איתם, וגם אהבתנו. תודה לכם הסובלים, שבזכותכם אנחנו חיים.