יזכור.

../images/Emo16.gif יזכור.

כל הקורבנות החיילים והאמהות והכאב לא יעבור ונחמה אין בנמצא אז הבה נראה כי כאבנו איתם, וגם אהבתנו. תודה לכם הסובלים, שבזכותכם אנחנו חיים.
 

Wild elf

New member
יזכור

יזכור עם ישראל את 970 קורבנות האינטיפאדה השניה, את כל האנשים התמימים והלוחמים האמיצים שהגנו על ארצנו בחייהם. את כל האזרחים, נשים, ילדים וזקנים ואת כל הלוחמים והלוחמות שנפלו חלל במלחמות ישראל ופיגועי טרור. הם תמיד יהיו בליבנו. כל האמהות, אבות, אחיות ואחים של החללים-אנחנו איתכם באבלכם. אני אישית רוצה גם להזכיר את חללי גדוד שמשון שנפלו בהגנה על מולדת, ובניהם דורון לב ז"ל, בן מחזור וחבר לנצח, אשר נפל שבוע אחרי שעלתה הפלוגה לקו בעזה, מאש צלף פלסטיני. אתה תמיד איתנו, בלב, בנפש ובדם. ניזכור אותך לנצח, לעולם לא נשכח ולא נסלח. כל חבריך מגדוד שמשון פל` אוגוסט 02
 

Wild elf

New member
יזכור

יזכור עם ישראל את 970 קורבנות האינטיפאדה השניה, את כל האנשים התמימים והלוחמים האמיצים שהגנו על ארצנו בחייהם. את כל האזרחים, נשים, ילדים וזקנים ואת כל הלוחמים והלוחמות שנפלו חלל במלחמות ישראל ופיגועי טרור. הם תמיד יהיו בליבנו. כל האמהות, אבות, אחיות ואחים של החללים-אנחנו איתכם באבלכם. אני אישית רוצה גם להזכיר את חללי גדוד שמשון שנפלו בהגנה על מולדת, ובניהם דורון לב ז"ל, בן מחזור וחבר לנצח, אשר נפל שבוע אחרי שעלתה הפלוגה לקו בעזה, מאש צלף פלסטיני. אתה תמיד איתנו, בלב, בנפש ובדם. ניזכור אותך לנצח, לעולם לא נשכח ולא נסלח. כל חבריך מגדוד שמשון פל` אוגוסט 02
 

somo cute

New member
../images/Emo16.gif יזכור

יהי זכרם ברוך... נקווה לעתיד טוב יותר
 

shahar 007

New member
יזכור ../images/Emo165.gif

יזכור עם ישראל את בנו ובנותיו אשר חרפו נפשם במאבק על המדינה בדרך ואת חיילי צבא ההגנה לישראל אשר נפלו במלחמות ישראל. יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה וקדושת הרצון ומסירות הנפש אשר ניספו במערכות הכבדות. יהיו גיבורי הדרור והניצחון הנאמנים והאמיצים חתומים בלב ישראל לדור ודור. יהי זכרם של חללי צה"ל ופעולות האיבה ברוך מי יתן ומדינתנו לא תדע עוד צער
 
../images/Emo16.gifיהי זכרם ברוך..ה' יקום דמם..

עצוב רק שאף אחד עדיין לא הגיב על זה. אנשים יאללה. אולי זה לא הנושא היומיומי שלנו,אז קצת כבוד לאנשים שלחמו למען המדינה שלנו ובזכותם אנחנו פה.
 

Wild elf

New member
לא רק ה` יקום את דמם

לא נשכח ולא נסלח. כל מחבל שידע שנילחם בהם עד טיפת הדם האחרונה...שלהם. מי שקם עלינו עם נשק, ימות. הנקמה תגיע בעולם זה או אחר. ונשמות טהורות ינוחו בשלום. יהי זיכרם ברוך
 

Wild elf

New member
אם אני מוסיף הודעה

זה קופץ להיות הודעה ראשונה גם במחשב? אני מקווה. אל תנטשו את השרשור, היום יש דברים קצת יותר חשובים מכל הבעיות שלנו.
 
מצטרפת

היום הייתי בטקס יום הזיכרון בפעם האחרונה בתור תלמידה. אנימצתמררת מהמחשב שאולי שנה הבאה אנו נבכה על חיילים בני מחזורי,בני כיתתי,זה קשה ועצוב,ואני חושבת שעל כולנולכבד יום זה.... רק כשמגיעים לגיל 17/18 מתחילים להבין את המשמעות של היום הזה... מי יתן ויותר לא יהיו פיגועים הרוגים ומלחמות! חיילים עשו לנו טובה ושמרו על עצמכם!!!
 
למעלה