../images/Emo152.gif
שלום לכולם ! פורים שמח! אני FAME ,לומדת במגמת מחשבים וככל הנראה תראו אותי לא מעט כאן (לפחות עד שאני אסיים את התיכון) בכל אופן , הבעיה השבועית שלי היא בפונקציות-שפת C על פי מה אני יודעת מה לשים בסוגריים בהכרזה על הפונקציה אם בכלל ? ע"פ מה אני קובעת שצריך RETURN? אודה לכל מי שיכול לעזור, חג פורים שמח לכולכם, FAME.
שלום לכולם ! פורים שמח! אני FAME ,לומדת במגמת מחשבים וככל הנראה תראו אותי לא מעט כאן (לפחות עד שאני אסיים את התיכון) בכל אופן , הבעיה השבועית שלי היא בפונקציות-שפת C על פי מה אני יודעת מה לשים בסוגריים בהכרזה על הפונקציה אם בכלל ? ע"פ מה אני קובעת שצריך RETURN? אודה לכל מי שיכול לעזור, חג פורים שמח לכולכם, FAME.