היום בבוקר...תוך כדי נמנום.....

נזכרתי בפנטזיה שהיתה לי עם האקס, לצלם את עצמנו בוידאו, כמו סרט כחול. אני חושבת, שאם היינו עושים את זה, זה היה שובר קופות
אז החלטנו לוותר.....אולי פעם.... (הצעתי את זה פעם גם לחוקיקי שלי, ואפילו פעמיים, אבל כנראה הסודוקו יותר מלהיב....מה אגיד לכם. קטונתי)
 

s e l e n e

New member
תפסיקי לדבר בשמי ../images/Emo6.gif

גם אני רציתי, גם אני הצעתי לחוקי, גם הוא לא ממש התלהב.... המאהב דוקא בקטע.. המממ, נראה לי שהפנטזיה הזו עוד תתממש!!
 

s e l e n e

New member
אז גם זאת פנטזיה ../images/Emo8.gif

אבל אחת שהחלטתי שלא תתממש לעולם...כי יש דברים שעדיף שישארו כפנטזיה, לא?
 
פנטזיה?

עולם המציאות והפנטזיה משלב זרועות. יש לפעמים שהמציאות עולה על הדמיון ויש לפעמים שקורה ההפך הגמור. חגית וסלין בעלות הפנטזיות המרגשות,יש לי פנטזיה אחרת. תארו לכן בנות שאנו נכנסים למכונת זמן,וטסים על ציר הזמן ופוגשים את האדם הקדמון ,והוא עושה אהבה פראית עם בת זוגתו המזדמנת. אילו סיפרנו לו על טלפון,מטוס,צוללת או פקס,הוא היה מאשפז את כולנו בבית החולים הפסיכיאטרי הקרוב. והיה אומר לנו,חברה הפעם הגזמתם עם הפנטזיות. והאיש הקדמון החסון עם ברק בעיניים היה לוקח אתכן בנות יקרות לעשות את מעשה האהבה,ללא מצלמת וידיאו. אני כבר מזמן עם זוגתו של האיש הקדמון,אוהב את התמימות שלה ואת ההפתעה והמבט האוהב כאשר אנו אוהבים בצורות חדשות לה.
 

s e l e n e

New member
יש תרגום בגוף הסרט? ../images/Emo2.gif

סיימתי תואר שני מזמן, אני יודעת כמה שפות, אבל אותך לא הבנתי. אולי כי בשבת אחה"צ המוח לא מופעל, אבל אתה יכול לתרגם לי בבקשה?
 
סלין יקירתי,התרגום מוגש בחפץ לב...

יקירתי משחר ההיסטוריה ועד עצם היום הזה אנשים חולמים חלומות. יש החולמים חלומות ויש אנשים הנשארים ערים בכדי להגשים אותם. גטנבורג חלפ על מונת הדפוס, הוא המציא אותה לא לפני הרבה מאות שנים. זו ההמצאה הגדולה ביותר בגברי ימי האנושות, העולם המודרני זינק קדימה מאות שנות תרבות. לפני כן הרוב המוחלט באוכלוסיה היו אנלפאביתים. סלין סתם כך ריחפתי לי על גבי הדמיון. הרי חולמים על המצאת מכונת זמן, לטייל במרחבי הזמן ולהתענג על הגילויים. כל מה שכתבתי בהודעה הקודמת .הם הגיגים וחלומות . הפעלתי את דמיוני הפורה ולקחתי אותך יחד איתי לטוס במרחב הזמן. סלין זה לא מרגש אותך?
 

s e l e n e

New member
מסכימה איתך ../images/Emo45.gif

אולי כשניפגש, חגית ואני, יעופו ניצוצות
 
וידאו עם בעלי גם נחשב ../images/Emo35.gif

יש יש יש קלטת וידאו עם בעלי אבל ראינו אותו רק שניינו כבר 3 פעמים ואפילו למדנו מטעויות שלנו ושיפרנו תנוחות חחחחחחחח חייבים לחשוב על דברים נוספים. חגית אהבתי את זה אבל מימשתי יקירתי. עוד רעיונות ?
 
מלכת שבא

הטעויות שעשיתם כל כך אנושיות,אני לא רואה את הטות כטעות,זה חלק מהקסם באהבת אמת. שמח למענך המלכה על הראש הפתוח. מאחר שבקשת עוד רעיונות מחגית,אינני בא להציע מחמת נימוסי המופלגים.
 
גטנבורג חלם על מכונת דפוס

תיקון לטעויות שנגרמו קודם לכן מחמת ההתרגשות שסלין ביקשה תרגום בגוף הסרט... אני רק בן אדם ,וכל כך רגיש .
 
גם אני רוצה..

המממ... בואו נראה... הנה חלק מהפנטזיות שלי: 1. סקס עם שתי אחיות (לא כאלו שעוסקות במקצוע אחות..) 2. סקס במקום ציבורי כשיש אנשים בקרבת מקום (את זה גם יצא לי להגשים
) 3. סקס ברכבת 4. סקס על מכסה מנוע, בחניון ציבורי נו, מי מתנדבת?
 
למעלה