דתיה אבל שובבה
New member
../images/Emo151.gifמשהו מצחיק!!
ברחוב הלל בירושלים יש איזה בניין שיש שם נערות לווי וצריך להיכנס לאיזה דלת ישן ולעלות במדרגות. בקיצער, כל היום עולים ויורדים שם בעיקר חסידים יראי שמים. יום אחד בוס של חברה שלי שעובדת בבניין ליד, תלה שלט שבו היה כתוב כך: "זה השער לה´ צדיקים יבואו בו"