שרשור תגובות לפרק 301

bubaale

New member
היה מושלם!! ../images/Emo9.gif../images/Emo80.gif

התרגום היה מגוחך והשמיט משפטים שלמים, אבל יכול להיות שזה בגלל שהן פשוט מדברות *כל כך* מהר, שאין ממש זמן לכתוב הכל... אוי, אבל זה היה פרק פשוט מעולה! [ראיתי אותו כבר, אבל עדיין] וראיתי את זה עם אבא שלי, והוא מאוד נהנה, מה שדי נדיר אצלו. ו...ו...לא יודעת, אני מתרגשת. קיפצצתי שעות בכל הבית, ועכשיו אני מעט מותשת. איזה כיף!
 
הולה באגיות! ../images/Emo13.gif

וזוהי חזרתי הרשמית לפורום
כמה נחמד לראות שוב את הסידרה השולטת בטלוויזיה! גאד הכתוביות ברוסית מה זה עיצבנו אותי!! לורליי חמודה! התגעגעתי לדיאלוגים שלה ושל רורי! חח איזה חתיך מישל! התגעגעתי אליו. קירק נודניק! אוףף איך ג'ס הזה מתנשק עם הפרחה הבלונדה הזאת?!?!?
יאק הוא באמת שרליל.. דין כזה ג'ירף! חח ואיזה מסכנה לורליי! למה לוק באמת לא בא אליה?! איזה רע! היא אף פעם לא ממש בוכה ככה! ופריס מופרעת..
 
בגלל ג'ס.

לוק אמר ללורליי "go to hell" ומאז בערך הם לא דיברו.
הם רבו על זה שג'ס לא היה אחראי מספיק ועשה תאונה עם רורי.
 

plmeni

New member
הפרק היה מדהים ../images/Emo70.gif

למרות שכבר ראיתי אותו ממש נהנתי לראות אותו שוב ושוב ... (חוץ מהפרסומות.... כמה אפשר?) ובעקבות הפרק עלה לי רעיון לסקר... אולי כבר היה אחד כזה פשוט אני חדשה פה (דרך אגב) אז אין לי מושג... אז ככה מה אתם חושפבים סקר "ג'יס או דין-מי יותר שווה?"
 

Lucy3

New member
אחלה שיר!!

השיר שבחתימה שלך.. מתה עליו כל כך!!!
 

scoobysnax

New member
התגובות שלי על הפרק-

טוב, קודם כל, אני אנסה לתקצר את העניין..
רורי ופריס נמצאות בוושינגטון במשלחת של צעירים, בזמן שלור מתגעגעת אליה מאוד. לור חולמת שהיא בהריון עםפ ילדיו של לוק, ושהם זוג, למרות שבמציאות הם לא מדברים אחד עם השניה בגלל ג'ס. טיילור מתכנן פסטיבל סוף הקיץ בסטארס הולו, ורורי רואה את ג'ס מתנשק עם בחורה אחרת בשיטוטיה בין בדוכנים עם לור. אמילי וריצ'ארד חוזרים להרטפורד. סוקי משתדלת יותר מידי להתאים את הבית לטעמו של ג'קסון. לור לא יודעת איך לבשר להוריה שנפרדה מכריסטופר, וקירק מנסה את מזלו בתחום היופי. פריס מוזמנת לדייט. עכשיו תגובות שלי על הפרק:
אחחחחח... איזה כיף שהגילמוריות חוזרות לעוד עונה מרעננת בערוץ ישראלי!!
למה או למה היו כלכך הרבה פרסומות??? ההפסקת פרסומות הכי ארוכה שנתקלתי בה! 10 דקות רצופות!! ועוד 5-7 דקות בהפסקות האחרות!!
חחחח!!! HEY THERE????????
עוד פרק שמראה למה אנחנו אוהבים את הגילמוריות כלכך!
טוב, אין הרבה תגובות, פשוט קולות קטנים בראש שצווחים "ייאי!!!!"
ציטוט נבחר:
LORELAI: Okay, I’m lying in bed and I’m sleeping and I’m wearing this fabulous nightgown, and like thirty alarm clocks go off, and so I get out of bed and I walk downstairs, and there, standing is the kitchen, is Luke! RORY: Was he naked? LORELAI: No! He was making breakfast. RORY: Naked?
 

gilmorefreak

New member
חחחחחחחח...

אני פשוט מ ת ה על החלום הזה!!! אה..ואמממ..קלטתם זה פשוט משנת 2002..אנחנו כ"כ מאחור!!! (אממ..לא זוכרת בחלום היא אמרה משהו על טבח השעונים הגדול של שנת 2002...)
 
../images/Emo14.gifכל כך התגעגעתי../images/Emo20.gif

איזה כיף שהתוכנית סוף סוף חזרה מעצבן שהיו פרסומות באמצע וגם הסליפ של החדשות היה ממש לא לעניין!!! אבל אין על ערוץ 10 שהחליט לשדר את התוכנית ואמן אמן אמן שיקנה את העונות הבאות דרך אגב מישהו שם לב שדין נראה ממש מכוער בפרק הזה ...כאילו בתחילת הסדרה הוא היה נראה פיצוץץץץץץץ ופתאום נהיה מה זה ג'וח
 

לוּבּה

New member
אאעעאעאע

היה כל כך יפה! וואי כמה התגעגעתי לדיבור המהיר שלהם..
בהתחלה כשלוק ולורליי התנשקו אני כזה 'מה פספסתי?' וואי ועם השעונים המעוררים.. זה כזה בנות גילמורי
ואני לא זוכרת עוד דברים.. אבל היה פשוט פרק יפה[חוץ מפרסומות:\]
 

mor kutcher

New member
כמה התגעגעתי!!!!

אני רק עכשיו קולטת כמה התגעגעתי להכל פשוט!!!ה-כ-ל-! קודם כל, בהתחלה פשוט נתקפתי פאניקה! ''וואט דה הל?!'' חשבתי לעצמי...פספסתי משו ואני לא יודעת?! אבל אח'כ הכל חזר והיה פשוט פרק יפיפה!!! הדיבור המהיר, הטקסט השנון ורורי ולורליי!!! אחחחחחחחחחחחחחחחח ישבתי, ראיתי ונהנתי... חוץ מה***ינג פרסומות שהפריעו לי כללללל הצפייה!!!! חח ''I'm so jewish'' היה ענק...גוטה לאב דם!!! נייס טו אב יו באק מיי לאבליס...
 

Lorelai

New member
:)

התגעגעתי. פרסומות זה מעצבן. ערוץ 10 זה חרא.. הכתוביות בשפה לא ידועה- מעצבן. אממ.. מה עוד.. אה כן, בהתחלה לא הצלחתי לקרוא את הכתוביות!
אבל היה כיף :)
 

PURPLE CHICKEN

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

נ ט ע ש ה

New member
אושר אושר אושר ../images/Emo9.gif

איזה פרק מדהים! ולמרות שאת ההתחלה פשוט דיקלמתי היה כל כך כיף לראות אותו! יש לי רק כמה טענות לערוץ ה10 לגבי התרגום (יותר נכון חצי תרגום), והפרסומות שתקעו אחרי כל סצינה. וגם הפס של החדשות היה ממש לא לעניין. אבל כל זה לא ישנה את העובדה שאני כולי הפי הפי
ג'וי ג'וי
 

lorelai luke

New member
פרק מהמםםם

ראיתי אותו עכשיו שוב, ואני עדיין צוחקת מכל הבדיחות של לורליי היא כזאת מצחיקההההה!!! יווו ולפני שהתחלתי לאהוב את לוק ולורליי (שזה קרה בערך בשבוע האחרון) אז לא שמתי לב לכל הקטעים שלהם ביחד! איך שהיא התחילה לבכות לו שם בדיינר זה היה כל כך יפה! מימי חיחיחי אני מזה אהבתי את הריב של לורליי ורורי כי הן תמיד רבות אבל אחרי זה תמיד משלימות וזה כל כך חמוד... פרק מקסים!
 
למעלה