דיון- מה אתם רוצים לקרוא?

../images/Emo15.gif דיון- מה אתם רוצים לקרוא?

איזה מין פאנפיקי היקאגו אתם קוראים? מה אתם אוהבים? העדפות האישיות שלי הם פלאפים ארוכים- סיפורי "האפי לאבינג קאפל". כל מיני "היקארו ואקירה חיים יחד ומה קורה להם תוך כדי". אחד הדברים האהובים עלי אחר כך זה פאנפיקי ולנטיין/ וויט דיי/ כריזמס. כל מיני דברים משעשעים שקורים בחגים. אחד הטובים הוא "12 דברים שאני שונא בחג המולד" (שאני מתרגמת, ותודה רבה לדודה אגתה של אקירה שהפחידה את היקארו למוות) אחרי זה מגיעים אנגסטי רצח- אנשים מתים, מתאבדים או שוקלים לעשות זאת. ואז הומור מטומטם (בדרך כלל מעורבב בוואיה וכמה וכמה כוסות בירה), שכולל בעיקר אנשים עושים לאקירה פאדיחות (עדיפות ראשונה לבנות דוד למיניהן). השיפים הם - די ברור, היאקרו/אקירה או איסומי/וואיה. ואני אוהבת גם קאגה/טסוטסוי. אבל לא חייב שיפ בשביל איכות. ודירוגים: ובכן- מה שבא ברוך הבא. מקסימום קופצים על קטעים. ומה איתכם, אם אתם עדיין חיים? ולפי מה שראיתי אתם עדיין מתפקדים חלקית.
 
קיה, דיון ^^

איזה מין פאנפיקי היקאגו אתם קוראים? מה אתם אוהבים? המ, אני אוהבת אנגסט. מאוד. ורצח. ודם. וחושך. ואופל. ומסתורין. וסקס. וסמים. ורוק.אנד.רול. סתם, לא. אני אוהבת מאוד אנגסט רצח, זה נכון- התאבדויות, דם, עצב, מלנכוליה, הכל כולל הכל. אחריי זה בא AU , כי אם כבר יש שיפ שהוא בן ובן שאני אוהבת, ועוד מהיקארו נו גו, אין סיכוי לפאנפיק כזה. למה ? כי אף אחד לא מזיז את עצמו וכותב מיטאני/וואיה (תודו שזה זיווג אלוהי, תודו). לאחר מכן מגיעים פאנפיקיי חג מולד, חג ההודיה, ליל כל הקדושים והחגים הנותרים, כי תמיד מעורב בזה ליקר ביצים/אלכוהול, שוקולד ומלאכים שמנמנים מעופפים ברקע עם שוג'ו באבלס מוזרות. שיפים אהובים : מיטאני/וואיה כמובן, כי הם בישים ^O^ ו ...המ, זהו בסה"כ.
 

Mor L

New member
הנה שלי

איזה מין פאנפיקי היקאגו אתם קוראים? מה אתם אוהבים? אני מטורפת על פאנפיקי סקס, אנגסט, מתח, דרמה, סאדו מאזו (כשאקירה הוא הסאמא), כמה שיותר טרגי יותר טוב, למרות שאני אוהבת יותר סוף טוב שבו אקירה והיקארו ביחד בסוף. הפאנפיק הכי טוב שקראתי היה על הנשיקה הראשונה של אקירה והיקארו וכולו היה מתח אחד גדול וכתוב בצורה הכי מדהימה שקראתי, אבל משום מה הכותב/ת שלו בחר/ה למחוק את הפיק הזה למרות שלא ברור לי למה, כי זה היה אמור להיות פרק ראשון לסיפור רק המשכים, ככה שתמיד יהיה לי חסר הסיפור הכי מדהים שקראתי בחיים ולעולם לא אראה אותו שוב... (תעשו לעצמכם טובה, ברגע שאתם רואים את פיק חייכם פשוט תעתיקו אותו למחשב שלכם ותשמרו אותו...
) השיפים האהובים עליי הם: אקירה/היקארו, אוגאטה/אקירה, וגם לעתים רחוקות אוגאטה/היקארו כשאני רוצה לגוון. אקירה שולט בליבי אבל אוגאטה כוסון על! אאווווו (יללה לירח)
 
למעלה