נשמה הפצועה
New member
../images/Emo141.gif../images/Emo165.gif../images/Emo166.gif
ליום הזכרון יהיי זיכרם ברוך
שלא נדע עוד צער אמן ברכה ליום העצמאות תעשו כייף ברכה לשבת שיהיה אחלה סוף שבוע לכולם שבת שלום
"קניתי
לשבת מהילד הקטן שברמזור " "אם אתמול היה טוב אז יהיה גם מחר אני מקוה לילה טוב "
"ואהבה גדולה היתה האם אני אמצא אותה "
ליום הזכרון יהיי זיכרם ברוך