../images/Emo140.gifשלום
לא יודעת אם זוכרים אותי פה, אז אולי כדאי להצטרף מחדש, הפעם כ"אנדו" רשמית. העלו חשד שיש לי אנדו' כשלא הצלחנו להכנס להריון (ואחרי שנים של "מחזור זה כואב, אין מה לעשות, תסבלי בשקט"). אחרי כמה הזרעות, דלקת באגן ושני IVF הצלחנו להיכנס להריון ונולדה לנו ילדה. עכשיו, כשרצינו לחזור לסיבוב נוסף, התבשרתי שהחצוצרות שלי מלאות בנוזל וחסומות (הידרוסלפינגס) והמליצו לי על הסרתן. החלטתי להגיע לייעוץ אצל סוריאנו בעקבות המלצות של חברות וקריאה בפורום הזה והוא ראה הידבקויות באגן. ביום חמישי עברתי אצלו את הלפרוסקופיה שהיתה ארוכה וקשה, עם המון הידבקויות למעיים ואובחנתי כאנדו דרגה 4. היה מוקד אחד שהסרה שלו היתה מחייבת כריתה של חלק מהמעי אז אותו השאירו כי לא רצו להעלות את רמת הסיכון של הניתוח. הבנתי מסוריאנו שהוא ממליץ על דיכו עכשיו עד חזרה לטיפולים (יש לי כמה מוקפאים). שמחה להיות אחרי, נורא פחדתי מהלפרוסקופיה ואני מרגישה טוב יחסית ומקווה שמעכשיו יהיה קל יותר
לא יודעת אם זוכרים אותי פה, אז אולי כדאי להצטרף מחדש, הפעם כ"אנדו" רשמית. העלו חשד שיש לי אנדו' כשלא הצלחנו להכנס להריון (ואחרי שנים של "מחזור זה כואב, אין מה לעשות, תסבלי בשקט"). אחרי כמה הזרעות, דלקת באגן ושני IVF הצלחנו להיכנס להריון ונולדה לנו ילדה. עכשיו, כשרצינו לחזור לסיבוב נוסף, התבשרתי שהחצוצרות שלי מלאות בנוזל וחסומות (הידרוסלפינגס) והמליצו לי על הסרתן. החלטתי להגיע לייעוץ אצל סוריאנו בעקבות המלצות של חברות וקריאה בפורום הזה והוא ראה הידבקויות באגן. ביום חמישי עברתי אצלו את הלפרוסקופיה שהיתה ארוכה וקשה, עם המון הידבקויות למעיים ואובחנתי כאנדו דרגה 4. היה מוקד אחד שהסרה שלו היתה מחייבת כריתה של חלק מהמעי אז אותו השאירו כי לא רצו להעלות את רמת הסיכון של הניתוח. הבנתי מסוריאנו שהוא ממליץ על דיכו עכשיו עד חזרה לטיפולים (יש לי כמה מוקפאים). שמחה להיות אחרי, נורא פחדתי מהלפרוסקופיה ואני מרגישה טוב יחסית ומקווה שמעכשיו יהיה קל יותר