שלום לכולם

tanib

New member
../images/Emo140.gifשלום לכולם

אני חדשה פה (אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.... רציתי מאוד לדעת מה ממוצע הגילאים פה?? כי לפי ההודעות נראה שהרוב עם לא כולם ממש ילדים מ(ובלי להעלב) טל
 

tanib

New member
מחרימים אותי???../images/Emo7.gif

לא התקוונתי להעליב בגיל ואולי זה באמת לא היה במקום אז........... למה אף אחד לא מברך אותי לבואי תעדכנו אותי איך מתנהלים פה העניינים
 

tanib

New member
היי לכולם../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

תודה לכולם אני יוצאת לארגן את הבית מה לעשות אני נשואה ויש לי מחוייבות. לראות אהבה מעבר לפינה וכמובן משחק החיים אם בעלי לא יחזור עדיין הביתה אני אכנס אחרי הפרק בטח יהיה מעניין אז שלום לכולם טל
 

y a ® d e n a

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

את תעשי פה כיף
חחח
מקווה שתשתלבי
ב-
ירדן
 

HaDaRoSh

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

אני הדר ואני בת 14
 
למעלה