../images/Emo140.gifשאלה
אובחנתי כבעלת אנדו לפני כ- 9 שנים....עם מוקד בשלפוחית השתן שהוצא באמצעות לייזר מאז הספקתי לעבור 2 הפלות,2 לידות (קיסרי) והריון מחוץ לרחם. בהריון מחוץ לרחם האחרון (לפני כשנה וחצי) הרופא "ניקה" את כל ההדבקויות. מאז,המחזור מגיע באופן סדיר-כל 28 יום-ויש כאבים בינוניים-קלים במתן שתן (את זה יש כבר שנים) אנחנו מנסים להכנס להריון שלישי ללא הצלחה כרגע (כ- 4 חודשים,בקודמים לקח לנו כשנה טבעי)-האם יש משהו שאני מפספת פה? האם אני צריכה לטפל באנדו איכשהו?
אובחנתי כבעלת אנדו לפני כ- 9 שנים....עם מוקד בשלפוחית השתן שהוצא באמצעות לייזר מאז הספקתי לעבור 2 הפלות,2 לידות (קיסרי) והריון מחוץ לרחם. בהריון מחוץ לרחם האחרון (לפני כשנה וחצי) הרופא "ניקה" את כל ההדבקויות. מאז,המחזור מגיע באופן סדיר-כל 28 יום-ויש כאבים בינוניים-קלים במתן שתן (את זה יש כבר שנים) אנחנו מנסים להכנס להריון שלישי ללא הצלחה כרגע (כ- 4 חודשים,בקודמים לקח לנו כשנה טבעי)-האם יש משהו שאני מפספת פה? האם אני צריכה לטפל באנדו איכשהו?