טיסת אל על

../images/Emo140.gif טיסת אל על

הגרוע ביותר שזה קרה באמת !!!..... רק באל על !!! בטיסה מסחרית, הטייס מדליק את המיקרופון ומדבר אל הנוסעים: "קודם כל יום טוב לכולםץ ברגע זה אנו טסים 9 ק"מ במהירות של 960 קמ"ש, מעל העיר בשם.... "אוי לא אלוהים אדירים !!!......" והנוסעים שומעים צעקה נוראיתת מלווה ברעש אדיר: לאאאאאאאאאאאאא !!! בום, טראך. כעבור מספר שניות עם קול בעל גון "איזה - טמבל - אני", הטייס מבקש סליחה ומודיע: "סליחה, אבל נשפך עלי קפה חם, הייתם צריכים לראות איך החלק הקידמי של המכנסיים שלי נראים....." אחד המנוסעים אומר: " יא בן ..........!, היית צריך לראות איך החלק האחורי של המכנסיים שלי נראים.........."
 
למעלה