חג שמח!

wranger

New member
../images/Emo140.gif חג שמח! ../images/Emo151.gif

וזה מה שמקבלים כשמקישים "פורים +סטאר +טרק" ביאהו - סיפור מגילת אסתר בנושא סטאר-טרק (מרדכי ספוקביץ', המן הקלינגון...
), כמה תחפושות וכמה מסיכות... שיהיה לכם חג שמח, ואל תאכלו יותר מדי אוזני המן (היי, אולי עלינו פה על משהו, והמן היה בכלל וולקני? תחשבו על זה, הרי אוזני המן הן שפיציות!)
 
למעלה