LorDofTheCoRRs

New member
../images/Emo14.gif

אני רוצה להודיע שאני עוזבת את פורום הקורס. נהנתי לנהל את הפורום. אבל מגורמים שאני לא רוצה להעלות פה אני עוזבת את הניהול. אני לא יודעת אם אני אמשיך לכתוב פה אבל לרגע זה אני מעדיפה לעשות הפסקה. ולשרון- נהנתי מאוד לנהל איך את הפורום. אני בטוחה שתמשיכי לעשות עבודה נהדרת ואני רוצה שתדעי שאני מאוןד אוהבת אותך ולפי דעתי את בחורה יוצאת דופן ונפלאה.
מירי. אני
את
 

Noamush

New member
מירי ../images/Emo14.gif../images/Emo7.gif../images/Emo14.gif../images/Emo14.gif

נורא חבל שאת עוזבת!
מאוד אהבתי לראות אותך בפורום, ואהבתי את הניהול שלך. אני מקווה שתמשיכי לכתוב בפורום לפעמים, ושאם את עוזבת אז תחזרי אלינו במהרה. אני מאחל לך הצלחה במה שתרצי ושיהיה לך טוב. אהבתי מאוד את נוכחותך.
 

Torn

New member
נועם../images/Emo46.gif

לא מוותרים לא ככה, היא לא הולכת לשום מקום, מילא לעזוב את הניהול אבל לא את הפורום!!!! לא נחזיק מעמד בלעדייך את חייבת לפחות להישאר לכתוב פה. כולם פה אוהבים אותך, אין לך שום סיבה לעזוב
.
 

LorDofTheCoRRs

New member
לא. לא. לא. לא!

אל תהפוך את זה לשרשור צומי! אני אחזור. אני מבטיחה אבל אני חייבת פסק זמן. אני לא יודעת של כמה זמן זה יכול להיות שבוע וזה יכול להיות חודש ו... אני לא כתבתי את ההודעה בשביל שתנסו לשכנע אותי להישאר כי כבר שלחתי הודעה להנהלת הפורומים. בבקשה אל תהפכו את השרשור לשרשור צומי כי זאת לא המטרה שלי!
 
אני לא הולך ללחוץ עלייך לשום כוון..

תעשי את מה שאת מרגישה שאת צריכה, היית מנהלת מדהימה והיה תענוג לדבר איתך בפורום (וגם במפגש כמובן), אני רק מקווה שתחזרי אלינו כמה שיותר מהר ובינתיים להתראות...
 

מיכל just

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif

רגע, זו בדיחה, או מה??? השתגעת?? ככה את עוזבת אותנו??
 
למעלה