חזרתי הי ספיידר הי כולם לא ידעתי שהפורום עבר דירה מGOOP אז חזרתי!!!! בגרמנית מסר זה סכין (זהירות)
נ נמרוד מסר New member 19/1/03 #1 ../images/Emo132.gifחזרתי הי ספיידר הי כולם לא ידעתי שהפורום עבר דירה מGOOP אז חזרתי!!!! בגרמנית מסר זה סכין (זהירות )
../images/Emo132.gifחזרתי הי ספיידר הי כולם לא ידעתי שהפורום עבר דירה מGOOP אז חזרתי!!!! בגרמנית מסר זה סכין (זהירות )
נ נמרוד מסר New member 19/1/03 #2 ../images/Emo132.gifדרך אגב.... איך גומים שהסיסמה שלי (בגרמנית מסר זה סכין ) תהיה לי אוטומטית בכל הודעה?
../images/Emo132.gifדרך אגב.... איך גומים שהסיסמה שלי (בגרמנית מסר זה סכין ) תהיה לי אוטומטית בכל הודעה?
« «Spider» New member 19/1/03 #3 בכרטיס האישי איפה שכתוב חתימה תכתוב שם את המשפט והוא יופיע אוטומטית בכל הודעה שתכתוב