חזרתי

../images/Emo132.gifחזרתי

הי ספיידר הי כולם לא ידעתי שהפורום עבר דירה מGOOP אז חזרתי!!!! בגרמנית מסר זה סכין (זהירות
)
 
../images/Emo132.gifדרך אגב....

איך גומים שהסיסמה שלי (בגרמנית מסר זה סכין ) תהיה לי אוטומטית בכל הודעה?
 

«Spider»

New member
בכרטיס האישי

איפה שכתוב חתימה תכתוב שם את המשפט והוא יופיע אוטומטית בכל הודעה שתכתוב
 
למעלה