היי...

../images/Emo13.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gifהיי...

שבת שלום לכם חברים
והינה אני פה הוכחה
ולא כמו שפאדי קרה לי השבוע "בוגדת"
כל יום כל דקה כל שנייה אני פה אז שבת שלום לכם לכולכם במיוחד לענתוש ולפאדוש!! אין כמוכם ולא יהיה... רק כדי שלא תגידו שאני שקטה אז הינה קצט רעש ממני
אז אחלה של שבת!!!! ותהיהו בקשר...
 

F a d i

New member
שבת שלום למאיה ולענת ולכל החברים

מיראקלי ומאיר ואלירן ואליניקומאניה וכולם...
 
למעלה