מצב
הנושא נעול.
הנה הפירוט...

פרט, הדגם, נמק, הוכח והסבר
הנה הפירוט...
מס' השלדה - WMA1990775B0055XX *** מה כתוב כאן בעצם? מ.א.ן. SL200, שלדה, ישראל, מס"ד 775. עד כאן, שום דבר מיוחד. המספר הזה מקביל ב"דן" ל- 3850, בערך. מס' הדגם הארגז 211 ** וזה כמובן סימון המרכב לשלדה שלעיל (וגם ל-SG280HF, אגב). עדיין שום דבר יוצא דופן. מס' ההזמנה והתאריך 63.01, מס' 4, 14 ינואר 1988 זו אחת ההזמנות הראשונות של "הארגז" בשיטת מספרי ההזמנה שהונהגה ב- 1988( וקיימת עד היום). לפי השיטה הזו, שתי הספרות הראשונות מסמנות יצרן+יעוד (דהיינו: עירוני, תיור, וכד')+ לקוח במילים אחרות, רשום כאן - הזמנת ב"ש מס' 1, מס' 4 בסדרה. ומכאן כבר אפשר להגיד כדלקמן - ב"ש הזמינו, בשנים 1988-1997, 11 הזמנות שונות מהארגז, ל-SL/EL. הממוצע הוא 7-8 אוטובוסים להזמנה אחת, ובערך הזמנה אחת לשנה.
 
תודה רבה! מאוד מעניין!

הנה הפירוט...
מס' השלדה - WMA1990775B0055XX *** מה כתוב כאן בעצם? מ.א.ן. SL200, שלדה, ישראל, מס"ד 775. עד כאן, שום דבר מיוחד. המספר הזה מקביל ב"דן" ל- 3850, בערך. מס' הדגם הארגז 211 ** וזה כמובן סימון המרכב לשלדה שלעיל (וגם ל-SG280HF, אגב). עדיין שום דבר יוצא דופן. מס' ההזמנה והתאריך 63.01, מס' 4, 14 ינואר 1988 זו אחת ההזמנות הראשונות של "הארגז" בשיטת מספרי ההזמנה שהונהגה ב- 1988( וקיימת עד היום). לפי השיטה הזו, שתי הספרות הראשונות מסמנות יצרן+יעוד (דהיינו: עירוני, תיור, וכד')+ לקוח במילים אחרות, רשום כאן - הזמנת ב"ש מס' 1, מס' 4 בסדרה. ומכאן כבר אפשר להגיד כדלקמן - ב"ש הזמינו, בשנים 1988-1997, 11 הזמנות שונות מהארגז, ל-SL/EL. הממוצע הוא 7-8 אוטובוסים להזמנה אחת, ובערך הזמנה אחת לשנה.
תודה רבה! מאוד מעניין!
אם הבנתי נכון - 6 אמור לייצג את תח"צ ב"ש ו-3 אמור לייצג יעוד עירוני? מתוך מספר ההזמנה 6301.
 

fireman

New member
פנימי 150 אם אני לא טועה זה הSL

63 = תח"צ ב"ש, מ.א.ן. עירוני
כל סדרה מתייחסת לשתי ספרות יחד.
פנימי 150 אם אני לא טועה זה הSL
הממוזג הראשון של התח"צ בבאר שבע. אחחח אני זוכר שהם עוד היו חדשים.... בהחלט פרץ של נוסטלגיה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה