שלום!!!

שאלה

בימים אלו אני מתחילה לעשות עבודה על המהפכה הצרפתית לשנה הבאה... רציתי לדעת ממישהו שמבין קצת על מהכה זאת.. תודה לעונים...בבקשה אני צריכה את זה דחוף
 
שיהיה בהצלחה עם העבודה

יש כאן כמה אנשים שמתמצאים, אבל תאלצי לשאול שאלות ספציפיות מאוד.
 
../images/Emo13.gif

תודה רבה!! דרך אגב ראיתי את התמונה שלך מהו המבנה שמאחורייך ואיפה הוא נמצא??(דרך אגב תמונה יפה)
 
מקדש הנשים

במתחם של מקדשי אנגקור בקמבודיה. אכן מבנה מדהים, במיוחד הגילופים באבן החול - ממש כמו תחרה עדינה.
 
למעלה