n o n a a a
New member
../images/Emo13.gifשלום לכולם...
אני נועה, בת 16. החלטתי להצטרף לפורום אחרי שקיבלתי מסר משלמנוזה. האמת שאני לא הרבה זמן שומעת ערן צור, כמעט שנה- בעקבות ההופעה של "קולהרוק" בניצנים והאמת היא שחוץ מההופעה הזאת עדיין לא הייתי בף הופעה וגם אין לי עדיין אף דיסק שלו אבל אני בתהליכים :] אז מקווה להתקבל פה יפה
נועה
אני נועה, בת 16. החלטתי להצטרף לפורום אחרי שקיבלתי מסר משלמנוזה. האמת שאני לא הרבה זמן שומעת ערן צור, כמעט שנה- בעקבות ההופעה של "קולהרוק" בניצנים והאמת היא שחוץ מההופעה הזאת עדיין לא הייתי בף הופעה וגם אין לי עדיין אף דיסק שלו אבל אני בתהליכים :] אז מקווה להתקבל פה יפה