שלום לכולם...

n o n a a a

New member
../images/Emo13.gifשלום לכולם...

אני נועה, בת 16. החלטתי להצטרף לפורום אחרי שקיבלתי מסר משלמנוזה. האמת שאני לא הרבה זמן שומעת ערן צור, כמעט שנה- בעקבות ההופעה של "קולהרוק" בניצנים והאמת היא שחוץ מההופעה הזאת עדיין לא הייתי בף הופעה וגם אין לי עדיין אף דיסק שלו אבל אני בתהליכים :] אז מקווה להתקבל פה יפה
נועה
 

1Reebok

New member
ברוכה הבאה.

ההופעה של ערן צור בקולהרוק, היא היתה גם הראשונה שלי, ואני חייב להגיד שהיא לא היתה ממש טובה, לאו דווקא בגלל הערן או הירמי, אלא בגלל הקהל הטיפש עד מאוד.
 

שלמונזה

New member
שלום שלום ../images/Emo140.gif../images/Emo168.gif

שמחה שהחלטת להצטרף
ולדעתי קולהרוק היתה גם הפעם הראשונה שאני ראיתי את ערן על הבמה, אבל אני אוהבת את השירים לו הרבה יותר זמן
 

Nushi1980

New member
יש לך שם יפה....

גם אני נעה אבל בלי ו' דווקא קולהרוק לא היתה ההופעה הראשונה שלי של ערן, אבל לא ניכנס לזה... לא זוכרת מתי היתה ההופעה של ערן, אבל אני זה לא חוכמה אני סתם פסיכית על רוק ישראלי... ברוכה הבאה.. נעה
 

n o n a a a

New member
חחח תודה

האמת שאני כמעט בטוחה שאני יודעת מי את. את גם כותבת בפורום של ברי ובדן תורן {הרשמיים} לא?
 

Nushi1980

New member
כן כן כן

אני נושי, ואני כותב תבברי ובדן (הרבה זמן לא כתבתי שם) ומי את???
 

n o n a a a

New member
אממ

אני נקראת נועה גם בברי וגם בדן למרות שבצ'אט של ברי את תמצאי אותי בתור נונה(Nona)
 

mehashefa

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני רותם... ו.... אני מתפלאת לשמוע שכולכם כאן ההופעה הראשונה שלכם של ערן הייתה רק בקייץ האחרון... וכבר הספקתם לקנות את כל הדיסקים שלו??
סתם... פשוט חשבתי שאתם יותר זמן, כמוני.. לא שאני מפקפקת! זמן לא אומר כלום... צ'או!!
 

1Reebok

New member
חחחחחח :)

לחיות בקושי היה לי זמן, שלא לדבר על ליהנות מערן צור. הדיסקים הראשונים שלו שקניתי היו של טאטו, ואותו קניתי בשביל אלונה דניאל (
), ולאחריו את רביעיית מסנר, הפעם בשביל אלונה דניאל (
) וטאטו (
) גם יחד. משם זה כבר לקנות ארבעה דיסקים, שאחד מהם קניתי בלי לחשוב כי הוא עלה 24 שקלים
 

שלמונזה

New member
התשובה לזה נורא פשוטה../images/Emo168.gif

[לפחות מבחינתי] את רוב הדיסקים של ערן פשוט קניתי לפני שהלכתי להופעות שלו
את פרח שחור אני מכירה מאז שהייתי קטנה והייתי חייבת לקנות את הדיסק, תכלית בתחתית התאהבתי בשירים כשהוא יצא וקניתי, אח"כ השלמתי את טאטו ועיוור בלב ים. ואז אחרי ההופעות שהכרתי את תותים [
] ואת שאר השירים מהאלבום של יונה וולך רציתי נורא לקנות את אתה חברה שלי שכאמור עלה יותר מידי
, ואז תודתי הניצחית לנעה שקנתה לי אותו בתו השמיני
. להופעות של ערן רציתי ללכת הרבה זמן אבל לא היה לי עם מי
אחרי ההופעה של קולהרוק והיחס המזלזל של הקהל [בעעעע] הרגשתי שאני חייבת ללכת להופעה שכן מעריכים אותו, בסוף הלכתי להופעה הראשונה שלי של ערן עם ידיד שלי ומאז נו אני שפוטה ומנסה להגיע לכמה שיותר הופעות.
 

Nushi1980

New member
לאט זוכרת מה ההופעה הראשונה אבל

אני חייבת לערן תודה שבזכותו אני ועידן ידידים נורא טובים, הכרנו באינטרנט, ושנינו רצינו ללכת להופעה של ערן ולא היה לנו עם מי, אז הלכנו ביחד ומאז אנחנו הולכים להופעות כל הזמן ביחד.... ערן מלך...
 

1Reebok

New member
ערןןןןן ההוווומווווו.......... ../images/Emo4.gif

זה היה ממש שפל המדרגה.
 

mehashefa

New member
על איזה הופעה אתם מדברים?

ניצנים בקייץ האחרון, או בקייץ לפני כן??.. ובטעות כתבתי "זוכר" במקום "זוכרת" מקודם, אופס...
 

שלמונזה

New member
ניצנים בקיץ האחרון ../images/Emo168.gif

גם צעקו לערן דברים, גם לא הכירו את השירים שלו
בסביבה שלי הרגשתי שאני היחידה שיודעת ומכירה את השירים, איזה שביזות
 

mehashefa

New member
אני חתיכה של סניליות

הייתי שם, הכרתי את כל שיריו, ומסביבי דווקא היו אחלה אנשים. לא זוכרת צעקות כגון אלו...
 

lonely TearDrop

New member
../images/Emo46.gif

ובבמה הקטנה באחד הימים בניצנים כשרונה הופיעה, הקהל צעק לה לסבית. וזה היה שטח קטן והיא שמעה.. אוף למה אין לאנשים שום רגישות וכבוד אחד כלפיי השני.. מעצבן
 
למעלה