../images/Emo13.gif שלום לכולם
לפחות לאלו שזוכרים אותי. ושלום לחדשים(לפחות מבחינתי). חזרתי מגלות בבל. התחלתי לעבוד וסוף סוף אני כמעט מסיימת חודש עבודה. נחמד לעבוד ולא להיות בבית למרות שלא סבלתי עם הילדים והיה ממש כייף. דיי התאקלמתי בדירה החדשה . ואני מוכרחה להגיד שחבל שלא התגרשתי לפני כן, הרבה לפני כן. זה ממש כייף והרבה הרבה יותר טוב בהרבה בחינות ותחומים. אז מקווה שתקבלו אותי יום כתום לכולם.
לפחות לאלו שזוכרים אותי. ושלום לחדשים(לפחות מבחינתי). חזרתי מגלות בבל. התחלתי לעבוד וסוף סוף אני כמעט מסיימת חודש עבודה. נחמד לעבוד ולא להיות בבית למרות שלא סבלתי עם הילדים והיה ממש כייף. דיי התאקלמתי בדירה החדשה . ואני מוכרחה להגיד שחבל שלא התגרשתי לפני כן, הרבה לפני כן. זה ממש כייף והרבה הרבה יותר טוב בהרבה בחינות ותחומים. אז מקווה שתקבלו אותי יום כתום לכולם.