deep ocean
New member
מי פה מתאמן בטאי צ´י?
אני הפסקתי ללמוד טאי צ´י, כי אצל המורה שלי למדו רק את ה-FORM בלי כמעט עבודת זוגות (פעם ב...היינו עושים משהו בזוגות, אבל ממש נדיר), ומאד השתעממתי לאורך זמן רק ללמוד FORM. מה אתם לומדים בטאי צ´י? איך הולך השיעור? (יש מבנה מסויים?)
אני הפסקתי ללמוד טאי צ´י, כי אצל המורה שלי למדו רק את ה-FORM בלי כמעט עבודת זוגות (פעם ב...היינו עושים משהו בזוגות, אבל ממש נדיר), ומאד השתעממתי לאורך זמן רק ללמוד FORM. מה אתם לומדים בטאי צ´י? איך הולך השיעור? (יש מבנה מסויים?)