ספירת מלאי

deep ocean

New member
מי פה מתאמן בטאי צ´י?

אני הפסקתי ללמוד טאי צ´י, כי אצל המורה שלי למדו רק את ה-FORM בלי כמעט עבודת זוגות (פעם ב...היינו עושים משהו בזוגות, אבל ממש נדיר), ומאד השתעממתי לאורך זמן רק ללמוד FORM. מה אתם לומדים בטאי צ´י? איך הולך השיעור? (יש מבנה מסויים?)
 

deep ocean

New member
מי פה לומד צ´י קונג?

אני לומדת כרגע את צ´י קונג חמשת הצלילים. זה הדבר הכי מרגיע שיש. אחרי השיעור אני כל כך שלווה, וכאשר אני נכנסת לאוטו אני לא מדליקה את הטייפ/רדיו מרוב אני שלווה. ביום שישי היה לי שיעור, ונהניתי מאד (כמו כל שיעור) זה צ´י קונג שמשולב עם צלילים: יש 5 תנועות ולכל תנועה יש צליל. (כמובן שככה המורה שלי מלמד. אני מכירה מורה שמלמד צ´י קונג 6 הצלילים למשל). אז מישהו מכאן התנסה בצ´י קונג עם צלילים?
 

מלאווח

New member
נסי לגלות את עצמך דרך הטאי-צי

בתרגול יומי ואישי (אל תהיי תלויה בשיעורים). נראה לי שזה פחות ישעמם אותך... מלאווח
 

deep ocean

New member
הקטע הוא ש...

בקונג פו למשל למדתי מלא דברים ואני יכולה להתאמן בבית שעות על מגוון דברים. בטאי צ´י למדתי רק FORM אחד (ולא את כולו, אלא רק חלק שלו - עד לרגע שפרשתי) כך שאין לי על מה להתאמן לבד...
 

Lagrangian

New member
הלו בובה ../images/Emo13.gif

על ה-24 אפשר להתאמן המוווווון.. (ועדיין לא לקבל תוצאות משביעות רצון)
 

deep ocean

New member
הלו בוב ../images/Emo13.gif

24 משעממת אותי המווווון
ועכשיו ברצינות: א. לא למדתי עד סוף ה-FORM אז זה קטוע לי ב. אני זוכרת רק עד חלק מסויים מכל מה שלמדתי ג. לא למדנו עוד דברים חוץ מה-FORM...משעמם בקיצור.
 

deep ocean

New member
וואלה? מגניב

יוצא לך לתרגל את זה לבד, ככה בשעות הפנאי? מתי התנסית בזה?
 

soulbird

New member
היי

הרבה זמן לא הייתי . אין לי חדשות טובות . האורטופד אמר לי שעלי להפסיק להתאמן בקונג פו לשבועיים. יש לי דלקת בברך. שוב תרופות ופיזיוטראפיה נמאס לי!
 

soulbird

New member
../images/Emo10.gif

קונג פו לפרק זמן וחזרה לפיזיו. מבאס. סוף סוף חזרתי להתעמל ועכשיו זה
 

Lagrangian

New member
תנצלי את הזמן לצ´י גונג..

תבקשי מצחי שיראה לך כמה תרגילים פשוטים - עמידה וכו´.. ותבקשי שיפקוד עליך לעשות אותם כל יום במשך שעה.. :)
 

soulbird

New member
הפסקתי אם הטאי צ´י בגלל הרגל

(ברך) טאי צקי = צ´י גונג אני בדיכאון
נראה אולי אני פשוט אתרכז בבלימות ואגרופים ואעזוב את הבעיתות . תודה שאיזכרת לי אני באמת אטלפן אליו היום או מחר
נראה מה אפשר לעשות כי לא בא לי לא לבוא בכלל
 
כן, הרבה פעמים

למדתי את ששת התרגילים האלו מספרים של המאסטר מנטק צ´יאה. אלו תרגילים שמשלבים תנועה, צבע וצליל כדי לנקות ולהזרים אנרגיה באיברים הפנימיים. אני בד"כ משלב את זה עם תרגילים שמותחים את המרידיאנים (סגנון דאו יין). יש מצב שאני אעלה מהספר את ההוראות כך שכולם יוכלו לנסות אותן. מעניין אם אלו אותם תרגילים שאת מכירה.
 

deep ocean

New member
כן, מעניין אם זה אותם תרגילים

כדאי להעלות אותם לפורום? זה לא בעייתי להעלות אותם לכאן ללא הנחיית מורה? (זאת אומרת, עלול לפגוע במישהו בדרך כלשהי)
 
לא, זה לא בעייתי....

אני למדתי אותם מהספר ואני לא רואה בזה שום סכנה ! למי שיש שאלות, שייפנה אליי, ואני אשמח לעזור.
 
../images/Emo13.gif ספירת מלאי ../images/Emo13.gif

האם אתה רוצה לדעת כמה אנשים בפורום לומדים את מה שאתה לומד?
ואת, האם מתחשק לך לגלות אם יש כאן עוד מדריכות יוגה מלבדך ואיזה סוג של יוגה הן מלמדות?
זה הזמן וזה המקום לשאול ולגלות...
 
למעלה