אני עונה../images/Emo9.gif
1. שם:ליה 2. גיל:14 3. מיקום:בת ים 4. תלמיד/חייל/עובד/אחר:תלמידה 5. חבר/חברה/(גם וגם):אין חבר 6. כלב או חתול?:
7. שחור או לבן?:לבן 8. שיר אהוב: של השירים של ג'סטין וconfession של אשר ויש מלאא 9. להקה אהובה:אנסינק ובלו 10. זמר אהוב:ג'סטין!!!!!! 11. זמרת אהובה:הילרי דאף,כריסטינה , ויש עוד 12. תוכנית טלויזיה אהובה:אפקט הפחד 13. סרט אהוב:היום שליפני מחר 14. סרט דיסני אהוב:יש המוןןן מלך האריות2, מולאן, יש הרבה לא זוכרת 15. שחקן אהוב:אורלנדו בלום, בראד פיט ,ג'סטין חחח 16. שחקנית אהובה:לא עולה לי משו עכשיו 17. קוקה-קולה או פפסי?:קוקה קולה 18. מקדונלדס/בורגראנץ'/בורגר-קינג:מקדונלדס 19. בנים או בנות (לא בקטע מיני)?:גם וגם 20. הכוס- חצי מלאה או חצי ריקה?:חצי מלאה 21. הדשא של השכן ירוק יותר?:לשכן אין דשא 22. עונה אהובה:חורף 23. אתם טיפוס של יום או טיפוס של לילה?:לילה 24. People person או סוציומט?

eople person 25. חושבים שיש לכם סעיף נפשי כלשהו? פרטו, נמקו והדגימו:לא יודעת לא נראה לי 26. ביום כיפור- צמים או לא?:לא יודעת אם זה נחשב כי אני ממש לא מתכוונת לא להדליק טלויזיה ולא לשתות ולא לעשות את כל משאסור אני רק לא אוכלת(עושה הפסקה מאוכל) 27. ובאופן כללי, שומרים על מנהגים?:לא 28. כשתיהיו גדולים, יהיו לכם ילדים?:בטחחח שתי תאומות ובן 29. כמה?:3 30. ובמה תעבדו?:רפואה 31. שיר ילדות אהוב:לא זוכרת 32. סלקום/אורנג'/פלאפון:אורנג' 33. איך ככה, בחיים?:פסדר , סביר.. חיים
34. תנו לעצמכם ציון בין 1-10:במראה: 9 באופי:9 35. (אם פחות מ10) מה הייתם משנים בעצמכם?:להוריד קצת משקל
36. תארו את בן הזוג האידיאלי מבחינה חיצונית:שיער שחור או חום מחומצן עם פסים בלונד טיפה ארוך, גוף משולש , אף דומה לשל ג'סטין , עיניים לא חשוב איזה ,רגליים ישרות שונאת רגליים עקומות,לא שעיר,קצת יותר גבוה ממני והכי חשוב שרירים!!! 37. עכשיו מבחינה פנימית():נאמן,מתחשב,אוהב,אכפתי,לב טוב, שיוהב אותי באותה מידה כמו שאני אותו, שיספר לי הכל ,שיבטח בי וכ"ד 38. איפה אתם אוהבים לבלות, במקומות רועשים או במקומות שקטים?:שקטים 39. מהי דעתכם הכנה והמפורטת על אלכוהול על כל סוגיו:לדעתי זה דוחה אבל אם נגיד במיסבה עם חברים אז אפשר לישתות איזה משו קטן אבל לא להגזים 40. מנהלים פורום כלשהו ב? אם כן, איזה?:לא מנהלת כלום 41. באיזה פורומים אפשר למצוא אתכם בדר"כ?:ג'סטוש.. ובכל השאר אני סתם קוראת 42. מה ההופעה האחרונה שהייתם בה?:לא זכור לי שהיתי בהופעה חחחח 43. איך היה?:לא יודעת 44. מה אתם מעדיפים, לקרוא או לשמוע מוזיקה?:לשמוע מוזיקה 45. לטייל בגשם או בשמש?:בגשם 46. חיבוק או נשיקה?:גם וגם 47. סיינפלד או חברים?:חברים 48. עוד מעט נגמר, מתרגשים?:לא ממש 49. איך היה השאלון?:פסדר רגיל.. 50. אם יש לכם מסר לאומה, זה המקום!: תיחיו את החיים כמו שהם וכל משקורה הוא לטובה.. תילמדו להודות בטעויות שלכם ולבקש סליחה