../images/Emo13.gif אהלן, אני חדש כאן!
אז ככה: -רציתי פעם לאסוף מציתים, אבל ויתרתי... -רציתי לאסוף סביבונים, אבל הפסקתי (האוסף נשמר) -אספתי עתידות של בזוקה... והשלמתי את כל ה-50 (האחרון היה קשה פחד למצוא ובסוף מצאתי אותו זרוק ברחוב
)... -ועכשיו... אני אוסף שקיקי נייר של מסעדות בעיקר, המכילים: סוכר/מלח/פלפל/קפה
יש לי 61 שקיקים וכולם מהארץ... האוסף ממשיך לגדול
מעניין לאן זה יתפתח
וזהו בערך... מקווה שיהיה לי טוב פה
אז ככה: -רציתי פעם לאסוף מציתים, אבל ויתרתי... -רציתי לאסוף סביבונים, אבל הפסקתי (האוסף נשמר) -אספתי עתידות של בזוקה... והשלמתי את כל ה-50 (האחרון היה קשה פחד למצוא ובסוף מצאתי אותו זרוק ברחוב