אהלן, אני חדש כאן!

../images/Emo13.gif אהלן, אני חדש כאן!

אז ככה: -רציתי פעם לאסוף מציתים, אבל ויתרתי... -רציתי לאסוף סביבונים, אבל הפסקתי (האוסף נשמר) -אספתי עתידות של בזוקה... והשלמתי את כל ה-50 (האחרון היה קשה פחד למצוא ובסוף מצאתי אותו זרוק ברחוב
)... -ועכשיו... אני אוסף שקיקי נייר של מסעדות בעיקר, המכילים: סוכר/מלח/פלפל/קפה
יש לי 61 שקיקים וכולם מהארץ... האוסף ממשיך לגדול
מעניין לאן זה יתפתח
וזהו בערך... מקווה שיהיה לי טוב פה
 

b_noga

New member
יש לך את שקיות הסוכר עם תמונות

אישים? אני ישלח לך תמונה מאוחר יותר, זה ממש נחמד
 

b_noga

New member
קבל תמונות

מצד אחד רואים תמונה ומצד שני כתובות כמה מילים על האדם שמצוייר.
 

b_noga

New member
אבא הביא לי...

אם אתה רוצה תשלח לי מסר אם הפרטים שלך
 
פעם גם אני אספתי אותם

ואהבתי במיוחד סטים של מלח-פלפל וסוכר-קפה. כשהחלטתי להצטמצם ולהתמקד ב- 20 אוספים בלבד, זרקתי הכל. צטערת. עתידות של בזוקה נשמע אוסף מעניין: איך אתה יודע שהיו רק חמישים? האם תוכל לסרוק ולהעלות כמה?
 
יש לי שתי שקיות סוכר

אבל אני שומרת עליהם כמובן. אחד עם ציור של חתול שכמובן הוא מתחבר לאוסף שליוהשני זה מהמסעדה של אלביס עם ציור של אלביס, סתם נוסטליה.
 

ronmerav

New member
הגיס שלי אסף פעם

שקיות של סוכר, והיינו מביאים לו ממסעותינו בעולם. בסוף נמאס לו, אז אמא שלו פתחה אותם (טבריינית דור 11 בארץ, כבר אמרתי?) והוציאה משם קרוב ל-2 ק"ג סוכר. בהנחה שכל שקית שוקלת כ-5 גרם, היו שם כמה מאות... לגבי עתידות של בזוקה, אני בטוח שהיו יותר מ-50. היה לי אוסף, עד שזרקתי...
 
למעלה