זה לא היה ברור שרק השלמתי משפט? זה מטבע לשון בדיוק כמו: "מה תודה? ---> תתפשט!" יש את "חן חן למתחנפן..." (מה? רק אני ראיתי את "גבעת חלפון אינה עונה"?) הרי כתבתי שם שלא יכולתי להתאפק
הגעתי אתמול למיטתי האהובה ב-5:00 בבוקר אחרי הקומזיץ החביב שערכנו (דרך אגב - היה ממש כיף לפגוש שוב את כולם ועד כמה חדשים) ב-7:00 כבר העירו אותי אנשים רעים באכזריות כדי שניסע לצפון (לעוד מנגל!!! כמה אפשר ביממה אחת?) תוך כדי זריקה אלימה שלי מן המיטה המתוקה. רק עכשיו חזרתי הביתה ואני כבר שפוך.