../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif הסקר!!!
הנה הגיע לו הסקר השלישי שלנו אז יאללה אל תתעלצו ותגיבו
השאלה או יותר נכון השאלות של הסקר הפעם איך לא יתייחסו לשיר החדש של ג'סטין! (מי שלא שמע ורוצה אני אשלח לו [email protected])
אז קודם כול מה חשבתם על השיר
איך הייתם מגיבים לדיסק של ג'סטין בסגנון כזה
אגב מה קורה עם משחק ההעפות? וחג שמח לכולם!!!!!!!!
הנה הגיע לו הסקר השלישי שלנו אז יאללה אל תתעלצו ותגיבו