הסקר!!!

RJlake

New member
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif הסקר!!!

הנה הגיע לו הסקר השלישי שלנו אז יאללה אל תתעלצו ותגיבו
השאלה או יותר נכון השאלות של הסקר הפעם איך לא יתייחסו לשיר החדש של ג'סטין! (מי שלא שמע ורוצה אני אשלח לו [email protected])
אז קודם כול מה חשבתם על השיר
איך הייתם מגיבים לדיסק של ג'סטין בסגנון כזה
אגב מה קורה עם משחק ההעפות? וחג שמח לכולם!!!!!!!!
 

RJlake

New member
../images/Emo41.gifדעתי../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif

אז ככה אני מתההההההההההההה על השיר!!!! שיר מדהים אבל בטירוף!!!!!! ואני מקווה שג'סטין יוציא דיסק בקרוב וכשהוא יעשה את זה שישלב את הסגנון הזה כי זה יפה וזה מתאים לו!!!(ונמאס לי מהפופ שמשתלט על המוזיקה...
)
 

RJlake

New member
אז אם אתה רוצה אני יכולה לשלוח לך

או שתוריד...
 

necky

New member
תודה

המסנג'ר שלי: [email protected] ובמקרה שלא יצא לנו לדבר(כי אני לא יושב הרבה על המחשב בשעות היום) אז אולי תרשמי גם את שם השיר
 
../images/Emo41.gifדעתי../images/Emo41.gif

לדעתי השיר מ-א-מ-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא ממש יפה!!!!!
זה בסדר שיוצא דיסק כזה הסיגנון מתאים לו! אבל גם פופ יפה מאודדדדדדדדדד!!!!! ולגבי משחק העופות אני יעלה אותו כי אף אחד לא מוכן
 

jt fan

New member
אני../images/Emo9.gif

שיר מעולה
אהבתי מאוד. אבל זה לא ממש הסגנון שלי.אני מעדיפה שג'סטין יוציא עוד דיסק בסגנון של ג'סטיפייד.
 

Justin RuLeZ

New member
אני התאהבתי בשיר מהפעם הראשונה

אני חורשת עליו בלי סוףףףף.. בקשר לשאלה השניהה קודם שיוציא דיסק ולא משנה איזה דיסק אני בטוחה שהוא יהיה פצצה ~!! הסגנון מתאים לו דווקא אהבתי לגמרי..
 

necky

New member
שיר מהמםםםם

אהבתי מאודדדד אני אוהב מאוד שירים בסגנון הזה ואין לי בעיה שיהיה כל הדיסק ככה
 

moran14h

New member
*מורן...לנשום*

אוקיי..למה אני לא ידעתי שיש לו שיר חדש? אוף..אני רצה להוריד..
 

RJlake

New member
באמת לא ידעת? היה על זה שירשור שלם

פה! מקווה שתמצאי את השיר ואם לא אני יכולה לשלוח לך אותו המסנג'ר שלי מופיע איפשהו למעלה באחת מההודעות... תמשיכו להגיב!!
 
שיר מ-א-מ-םםםםםםםםםםםםםםם

אימאל'הההההה השיר הכי יפה שהיה לי איי פעםםםםםםםם מורן כנסי אליי לאיי סי אני ישלח לך.. 250743836
 

moran14h

New member
חחחח איזה חמודות

חבל שאין לי מסנג'ר ואני לא זוכרת את הסיסמה שלי באיסיקיו .. לא נורא ,אני הוריד באי-מיול. תודה על ההצעה בכל מקרה:)
 

moran14h

New member
אני באמת לא ידעתי ..

אבל לא היה לי מלא זמן אינטרנט..אז כנראה לא ראיתי את השירשור..
 
למעלה