../images/Emo124.gif שימו לב:
לקראת תערוכת הבולים הקרובה אנסה להציג חלק מאוסף הספנות שלי. התחלתי לעבוד ברצינות ובמהלך הערב אעלה כאן שניים שלשה דפים מעוצבים. אלו מכם שכבר הציגו בעבר וגם אלו שלא,אבל הם בעלי חוש אומנותי או הבנה בולאית(גם חוקי התערוכה)אנא העירו הערות והאירו הארות.לא להתבייש לקטול זה חשוב.תודה לכולם.
לקראת תערוכת הבולים הקרובה אנסה להציג חלק מאוסף הספנות שלי. התחלתי לעבוד ברצינות ובמהלך הערב אעלה כאן שניים שלשה דפים מעוצבים. אלו מכם שכבר הציגו בעבר וגם אלו שלא,אבל הם בעלי חוש אומנותי או הבנה בולאית(גם חוקי התערוכה)אנא העירו הערות והאירו הארות.לא להתבייש לקטול זה חשוב.תודה לכולם.