עדכוני הפרוייקט

יחיאב

New member
../images/Emo124.gif מצב הפרוייקט ../images/Emo124.gif

להזכירכם. מחיר קלטות של האוניברסיטה המשודרת ("בין אמונה לפילוסופיה") היה 420 ש"ח (נרכש כבר, כמובן ובשלבי תימלול ועריכה) מחיר קלטות של האוניברסיטה הפתוחה ("בשתי אוקטבות") 1050 ש"ח. סה"כ נדרש: 1470 ש"ח. כמה כסף בתכל'ס נאסף (כולל אותי): 1300 ש"ח. (רק אחד שהתנדב לתת 50 ש"ח טרם הספיק לעשות זאת) כך שחסרים לנו 170 ש"ח, ועל זה אנחנו תקועים לעת עתה. כמובן שישנה גם האופציה לוותר על תוכנית אחת ולהזמין רק 7 תוכניות מתוך השמונה. אבל אני חושב שעדיף להמתין עוד כמה זמן עד שיימצא הסכום החסר הזה. אם יש לכם הערות, הארות וכו', אתם מוזמנים להעלות אותם כאן, ולו בכדי שייראה כאילו הפורום חי ונושם.
 

יואש

New member
הצעה למתמללים

כל מי שתמלל ורוצה לקרוא פרקים שגם אחרים תמללו (מסקרנות- אפילו עוד לפני עריכה), שישלח לי את הפרקים שלו ואני אשלח בחזרה את הפרקים שאני תמללתי. באימייל. אלא אם כן אתם רוצים לחכות עד לפרסום הספר...
 

יואש

New member
מה עם התמלול של בין אמונה לפילו'?

יש התקדמות עם עריכת החוברת(או הספר)? כולם כבר הגישו לך את התמלול ?
 

יחיאב

New member
חסרים שני פרקים

אגב, אתה רואה את אמיר מדי פעם? שאל אותו מה קורה, ואם הוא לא יכול לעמוד בהתחייבותו, שיודיע ואני אנסה למצוא מישהו אחר. ולגבי העריכה, אני העברתי כמחצית מהפרקים עריכה ראשונית, וכבר שלחתי את הקבצים לנתי שיעביר עריכה והגהה נוספת.
 

mazemeshane

New member
אני מצטער ומתנצל.

המחשב שלי פשוט קרס,ולכן לא הייתי כאן תקופה - באופן סדיר. יחיאב - הבוקר שלחתי לך דואר רשום.הודע לי על קבלתו. בנוסף - האם תוכל לפרסם שוב את פרק 10 כדי שאוכל לתמלל אותו בשנית ממחשב אחר?? אמיר
 

יחיאב

New member
חדל! חדל עם התרומות! ../images/Emo122.gif

מישהו השלים את ה-120 ש"ח החסרים ואמר לי שהוא כרגע שלח אותם בדואר. אז סחתיין עלינו! הצלחנו לגייס 1500 ש"ח! סכום לא מבוטל בכלל.
 

יחיאב

New member
אוי לא, אנחנו ביתרה שוב ../images/Emo7.gif

אמיר (מהזהמשנה) הוסיף על ה50 שהוא התחייב עליהם עוד 150. כלומר הוא תרם 200 ש"ח! ואתמול מישהו שלח לי מייל שהוא ישלים את ה120 החסרים, ואם הכסף כבר בדרך, זאת אומרת שאנחנו ביתרה של 150 ש"ח. מה אני אמור לעשות עכשיו? האם נחזיר את יתרת הכסף לאחרון שתרם? או לשניים האחרונים? או אולי לחלק שווה בשווה בין 15 התורמים? אבל רק עלות השליחה בדואר יגמור את רוב הכסף... הוי, צרות של עשירים... אך אל דאגה, איש רב תושיה אנוכי וכבר חשבתי על המשך התרמה לדבר נוסף חשוב לא פחות. זה דבר שנגרר כבר הרבה זמן וחשבתי אפילו להציע אותו במקום רכישת "בשתי אוקטבות". המדובר הוא ברכישת סורק, אבל לא סורק רגיל שמסוגל לסרוק דפים בגודל A4, כי איתו אי-אפשר לסרוק עיתונים (ניסיתי, תאמינו לי, לא עובד) אלא סורק של דפים בגודל A3. למעשה, נעם הביא לי לפני כמה שנים, עוד בתחילת דרכנו באינטרנט, מקבץ של עיתונים שאסף במשך השנים ובהם כתבות על ליבוביץ וכיוצ"ב, ורציתי לסרוק ולהעלותם לאתר, כך שיהיה לנו ארכיון עיתונות. אך בגלל שיש לי סורק רגיל, גיליתי שזה לא מעשי (למרות שמאוד רציתי) והפרוייקט הזה נתקע. אך אם היה מדובר רק בסריקת העיתונים שבידיי לא הייתי מצדיק קניית סורק מקצועי כזה שעלותו כ-1000 ש"ח (ראו למשל כאן), אך היות וידוע לי כי יש בבית משפחת ליבוביץ חומר רב של עיתונים שהמשפחה שמרה, מאמרים שליבוביץ פרסם, מכתבים למערכת וכיוצ"ב, רצוי מאוד שאנחנו נסרוק ונשמור חומר זה לפני שיתבלה, וכן שכולו יהיה נגיש לציבור כולו דרך האתר. מה יכול להיות יותר טוב מזה? יש רק בעיה קטנה אחת והיא איפה יהיה הסורק הזה בדיוק, למי הוא שייך וכו' וכו'. אז כמובן שהוא יהיה רכוש העמותה ולא של אף אחד מאיתנו, וכן שהוא ישמש כל מי מאיתנו שירצה וכן אם ירצו ארגונים הקרובים לשלנו להשאיל את הסורק- נאפשר להם. למשל ארגונים שקשורים למורשת הרמב"ם וכן כל מי שנראה לנכון. עכשיו שיהיה ברור לכולם שלי אישית אין צורך בסורק כזה, שהרי יש לי כבר סורק בבית, וזה הגדול רק יתפוס מקום, ואין לי מה לעשות איתו לאחר שנסרוק את כל העיתונים שיהיו בידינו (ייתכן ולאחר שנראה פעילות בתחום זה באתר, יגיעו אלינו עוד כל מיני גזרי עיתונים ממקורות אחרים), ואני מתאר לעצמי שאניח אותו בקופסה בצד. ורק בגלל שאני בטוח ביושרי וכוונותיי שהן נטולות אינטרס אישי אני מרשה לעצמי להעלות רעיון זה. אז מה דעתכם על עליו? בסה"כ חסרים לנו 850 ש"ח. קטן עלינו. הנה אני נותן עוד 50 ש"ח. אז חסרים לנו 800 ש"ח. אם יש התנגדויות, רעיונות אחרים וכו', נא להגיב כאן. חג שבועות שמח.
 

ליאור ט

New member
אם תחליטו על קניית סורק

שכזה, אז קודם כל קבלו סכום צנוע של חמישים שח ממני אבל חשוב מזה - יש לי בבית אסופה לא רעה של כתבות על ליבוביץ ואשמח להעביר אותם אליך לסריקה.
 

יחיאב

New member
נא לציין כמה בדיוק

ככה אני לא אוכל להעלים כמה ג'ובות לכיסי הפרטי. ולא כדאי לכם להעמיד אותי במבחן...
 

יחיאב

New member
מה אתם אומרים,

אני יכול לשקול הסבה לקבצנות? אני עושה את זה די טוב, לא? אם כן חסר לנו 650 ש"ח. אתם יודעים שכל קבצן צריך שתהיה לו מידה לא קטנה של חוצפה, נכון? אם כן שימו לב לשלב הבא: אני שוקל פניה אישית לכמה ממשתתפי הפורום בהווה ובעבר שמשום מה או לא יודעים על מבצע ההתרמה או פשוט מנסים לחמוק ממנו. לדעתי גם אם הם משתייכים לסוג השני, הרי שברגע שאגיע לפתח ביתם (וזה איום!) הם לא יוכלו להשיב פני ריקם, בטוחני. אתם רואים מה אני מוכן להקריב למען הצלחת הפרוייקטים החשובים שלנו כאן?
 
למעלה