סקר חדש

limors2

../images/Emo124.gifסקר חדש../images/Emo70.gif../images/Emo124.gif

מאחר ורובנו היינו בהופעה של גאגא בארץ (
) בקרוב נעשה משהו בקשר לזה, אבל בנתיים: איזה שיר תרצו לשמוע בתור הסינגל הבא מתוך The Fame Monster
פרטו נמקו והדגימו!

YugiBoy

הסינגל הבא יהיה DITD

אני חושב ששחררו אותו רק באוסטרליה או משהו, אני לא יודע אם יהיה לו קליפ או אם היא תקדם אותו בכלל. אני חושב שזה יהיה גם האחרון, אבל אמרו את זה גם על אלחנדרו

Coralulu182

אני מאוהבת בשיר הזה, אם יהיה קליפ והוא יהיה

תואם לשיר אני אהיה בעננים!

Coralulu182

וואו אין לי שמץ איך הוא ייראה...אבל אני מניחה

ומקווה שהוא יהיה ממש מושקע, ובדיוק כמו אלחנדרו יכיל בתוכו המון מסרים, ואולי אפילו יותאם למילות השיר וגאגא תשתמש בדימויים שיעצימו את יופי האישה!

spiceupmylife1

ממממ Dance in the dark

כי הוא ללא ספק אחד מהשירים הכי טובים
יש לו קצב יש לו מילים ויש בו גאגא
אני חושבת שהקליפ שלו יכול להיות מדהים סטייל אלחנדרו רק יותר טוב.... למרות שאם מתעלמים לרגע מהמוזיקה הקצבית ומקשיבים למילים של השיר אז מגלים כמה שהוא בעצם קצת עצוב... ( ולא כזה שמח כמו שהקצביות שלו עושה אותו....) Baby loves to dance in the dark
'Cuz when he's lookin' She falls apart Baby loves to dance in the dark (Tellem', girls) In the dark She loves to dance in the dark In the dark She loves, she loves to dance in the dark
ואחד המסרים הכי חשובים בשיר ואחד המשפטים אהובים עלי : Find your freedom in the music Find your jesus Find your kubrick You will never fall apart....

Coralulu182

המילים בהתחלה, ובכלל המקצב של הקטע הזה

ממש ממש מזכיר חלק מVogue! וזה באמת קטע ממש ממש יפה

Coralulu182

אני יודעת <--- פאנאטית של מדונה

אני שמה לב לכל דבר קטן שמזכיר או דומה או לקוח או שהיא קיבלה השראה ממדונה^^

LordGaga

נזרום, DITD ../images/Emo9.gif

ובגלל שאין לי כל כך מה להגיד, ניתן לגאגא לדבר - "The record is about a girl who likes to have sex with the lights off, because she's embarrassed about her body. She doesn't want her man to see her naked. She will be free, and she will let her inner animal out, but only when the lights are out. She doesn't feel free without the moon. These lyrics are a way for me to talk about how I believe women and some men feel innately insecure about themselves all the time. It's not sometimes, it's not in adolescence, it's always. Also, I'm working with Viva Glam on MAC AIDS Fund stuff and the more I learn about AIDS and HIV... most of the new infections are in women my age, and in women ages 53 to 64, older women who haven't had sex in a long time, and in a moment of passion are irresponsible and contract HIV, and women my age who think their boyfriend won't love them if they speak up. Condoms aren't female. They're making female condoms, but right now it's, "buy a Trojan" – it's for men. So everything's in a man's power, and women are taught to be receivers… It's just a very deluded way of looking at sex. I guess all of these new things entering my life are changing the way I view my purpose, but that song in particular is about me wanting to live -- but also, the song isn't called 'Dance in the Light.' I'm not a gospel singer trying to cross people over. What I'm saying is, 'I get it. I feel you, I feel the same way, and it's OK.'" תודה לך גאגא

Coralulu182

אני אלך עם DITD רק בגלל שזה השיר הראשון

שנמשכתי אליו כששמעתי את האלבום במלואו בפעם הראשונה. המילים ממש ריגשו אותי, הן מדהימות. המקצב מזכיר לי את שנות ה-80, סגנון אפל של האייטיז, שאני ממש אוהבת. ההתחלה מדהימה! זה שיר עמוק, אפל, סוחף ומרגש!

למעלה