tommythecat
New member
../images/Emo124.gifסקר חדש../images/Emo124.gif
למרות ההצלחה ה-מ-ס-ח-ר-ר-ת של הסקר הקודם בו כל השמונה שהצביעו היו מאוחדים בדיעה שאני אכן עורך מספיק סקרים, לא נחתי על זרי הדפנה והעליתי סקר חדש. לכו להצביע. או שלא. מה אכפת לי. יוסי
למרות ההצלחה ה-מ-ס-ח-ר-ר-ת של הסקר הקודם בו כל השמונה שהצביעו היו מאוחדים בדיעה שאני אכן עורך מספיק סקרים, לא נחתי על זרי הדפנה והעליתי סקר חדש. לכו להצביע. או שלא. מה אכפת לי. יוסי