סנאית כאן??

משקולת

New member
../images/Emo124.gif סנאית כאן??

ראיתי ששלחת לי מסר, אך לא הצלחתי להכנס לתוכו. כנראה התיבה תקועה. אנסה שוב בערב...
 
פה פה פה

רציתי לציין בפנייך שזה לא שנרדמתי ביום שישי, פשוט הרגשתי זוועה... ועל כן רציתי שתעבירי לי בפקס את השיעור (אם תוכלי כמובן). הפקס מצויין במסר ששלחתי לך המון תודה מראש!
 
למעלה