מותר לי

  • פותח הנושא undi
  • פורסם בתאריך

undi

New member
../images/Emo124.gifמותר לי ../images/Emo124.gif

תגידי מותר לו לתקן אותי?? unbelievable ועוד אחרי שקראת לי אונדי ונשלחתי
לפינה ללא אפשרות חנינה או שחרור מוקדם...
 

מותר לי

New member
אונדי!

אני לא יודעת אנגלית, אז...תאלץ לתרגם מהפינה הטחובה שלך את כ-----ל העמוד הענק הזה... תיקון טעות- אני בחיים, בחיים לא תיקנתי אותך. וזה שקראתי לך אונדי- נו, מה רצית? שאני אקרא לך ידנוא? זה יותר טוב??? רוצה חנינה? רק אחרי שתפתור את החידה הבאה.
 
למעלה