חדשות

inbal287

New member
../images/Emo124.gifחדשות../images/Emo124.gif

תאריך היציאה של האלבום החדש, LOST HIGHWAY , הוא ה19/6/07.
הסינגל הראשון מתוכו, (YOU WANT TO) MAKE A MEMORY, יוצא ממש ממש היום.... שיהיה בהצלחה
.
ההופעה הראשונה של הסינגל אמנם התקיימה כבר לפני מספר ימים [ארבעה ליתר דיוק], אבל גם אנחנו נוכל לראות הופעה בקרוב... ב2/5 בונג' יופיעו עם הסינגל החדש באמריקן איידול שמשודרת אצלנו בערוץ שלוש.
ונסיים בכמה נתונים מעניינים: בונג' מכרו מעל ל100 מיליון אלבומים ברחבי העולם, הופיעו יותר מ2500 פעמים, ביותר מ50 מדינות ובפני יותר מ32 מיליון אנשים. וואו
!
 

לנון2

New member
אלבום חדש בסגנון חדש

הבנתי שאלבום זה הולך להיות בסגנון הקאנטרי צריך להיות מעניין למרות שאני לא מתלהב מהסגנון הזה למרות שבון גובי תמיד ראה את עצמו כקאבווי בודד
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifלחכות עד ה 2.5?! ../images/Emo7.gif

חח יום אחרי המסיבת סיום שלי.. אני מתהה לראות את זה כברר
תודה על העדכונים
שמעתי כבר את MAKE A MEMORY, בלדה חמודה, מילים נורא יפות בון ג'ובי גם קיבלו פרס בטקס ששכחתי איזה על ה 100 מילון עותקים, וזה פשוטט ואוו
בגלל זה גם לפני שנה שנתיים לא זוכרת בדיוק בון ג'ובי הוציאו תDVD של "Bon Jovi - 100,000,000 Fans Can't Be Wrong" שהם עם בגדי זהב כאלה סטייל אלוויס XD בטח ראיתם את זה איפשהו
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifחח גם המדריך שלי כוסון../images/Emo6.gif

אבל הוא הומו חח :/ אני משתתפת בריקוד ובשירה אבל אני לא יודעת אם אני אשאר בזה.. כמה שעות זה לוקחח פפייי
 
מתי הדיסק יגיע לארץ?

סליחה על הבורות חח אבל הוא יגיע ישר כשהוא יוצא שם בארה"ב או שיקח לזה קצת זמןן?
 
למעלה