השרשור השבועי יוצא לדרך

בהצלחה ../images/Emo249.gif../images/Emo57.gif

איזה מרגש זה! עוד יומיים! אני לא יודעת מה יותר מלחיץ, לדעת את תאריך הלידה בגלל שזה ניתוח מוזמן או לחכות בחוסר אונים ולא לדעת מתי צירים יתקפו אותך. בכל מקרה שיהיה בהצלחה! ולא לשכוח לבוא לעדכן שהכול בסדר!
 

Mסיבמבה

New member
תודה רבה בנות!!! אני מתה מהתרגשות

מנסה להספיק כמה שיותר דברים ב 24 שעות...... ברביעי מאשפזים אותי כבר....... ובחמישי חותכים אותי אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
 

חלוצית

New member
הי הי הי שבוע 33+6 מחר 34 ../images/Emo106.gif

6 שבועות כבר בשמירה באיכילוב קיבלתי צורה של מוניטור
 
היי שבוע 22

אוף כל השישי שבת נחתי וגם עכשיו יש לי כל מיני דקירות בבטן תחתונה וכמו לחץ כזה והבטן תמיד מרגישה לי קשה ואנילא יודעת האם להתחיל לדאוג או שזה נורמלי ???? יכול להיות שזה צירים מוקדמים? מה אתן אומרות זה יכול להשפיע על אורך הצוואר? ללכת לבדוק?
 

זפרנית

New member
יכול להיות

שהכאבים בבטן התחתונה והבטן הקשה נובעים מזה שהבטן פשוט גדלה. אבל אם יש לך ספק וזה מטריד אותך הכי פשוט לקפוץ לרופא וגמרנו.
 

תאומים11

New member
נראה לי שכולנו באותו מצב - אז אולי זה נורמלי?

גם אני, שבוע 22, סובלת מהתכווצויות ומפחדת לגבי התקצרות של הצוואר, אני מתכוונת לדבר היום עם הרופאה שלי לבקש הפנייה לאולטרסאונד - לוודא שהכל בסדר. אבל שמתי לב שהרבה מתלוננות על זה בשבועות שלנו - אז נקווה שזה נורמלי להריון תאומים... אעדכן אחרי שאהיה בבדיקה...נקווה לטוב!
 

זפרנית

New member
שבוע 34+6

רק שאמשיך להתפגר לי בבית על הספה.. שיעברו עוד כמה שבועות מבחינתי, חושבת על הלידה ועל כל מה שיקרה לאחר מכן, על הדברים שעוד נשאר לי לקנות ועל זה שאם אני שורדת עוד שבועיים אז אני מרשה לעצמי קצת לסגור כל מיני פינות - למשל לקנות משקפי ראיה במקום השרוטות והמעוכות שיש לי היום.. אה וצובט לי בלב שלא הצטלמתי בהריון כמו שצריך וראיתי שיש כאן בנות שעשו כמו חבילה כזו אצל צלמת שמתעסקת בזה.. אז יש לי כל מיני פנטזיות שלא ברור מה יעלה בגורלן.
 

מיטל711

New member
שבוע 27+5 השבוע בדיקה אצל רופא אחרי התקצרות

צוואר ל26 ..בתקווה שהכל בסדר..והקטנטנים גדלו.
 
שבוע 21

אחרי ששבוע שעבר ביליתי במיון וכנראה שחטפתי וירוס היום אני בסדר! נפגשתי עם קרדיולוג שהפנה אותי לבדיקת הולטר לב בגלל דופק שמתחרפן, חוץ מזה הכול בסדר בינתיים. אה... הכי חשוב, עוד מעט תור לפרוקטולוג והמצב שלי כל כך חמור שנראה לי שינקטו צעדים דרסטיים בעודי בהריון. מיימי, מה עשו איתך בסוף?
 

sefia

New member
קבעת דרך קופ"ח?

באיזו קופה את? ואם את במקרה בכללית, אז יש לך המלצה בשבילי? גם אני חייבת ללכת המצב מחמיר..
 
אכן כללית.. וחזרתי בוכיה

ביקשתי תור דחוף בכל אזור המרכז- אז נתנו לי להיום ברמת גן (התקשרתי בבוקר) בשעה 17:48, הגעתי לרחוב בשעה 17:25 אך נאלצתי לעשות 4 סיבובים עד שמצאתי חניה! לבסוף הגעתי לחדר הרופא באיחור של 5 דקות והרופא הדוחה הזה אמר לי שהוא כבר סגר (בדיוק שטף ידיים) ושזה מאוחר מידי. אמרתי לו, מה מאוחר? איחרתי ב-5 דקות! אני במצב חירום וביקשתי תור דחוף בגלל ההריון! זה לא עניין אותו בכלל, אז התעצבנתי ואמרתי לו שיתבייש לו שאם המצב היה הפוך ואני הייתי מחכה חצי שעה זה היה בסדר, אבל אם אני מאחרת ב-5 דקות שולחים אותי הביתה! נסעתי שעה בדרכים בשביל להגיע אליו. אמרתי לו שזו חוצפה שאני אתלונן ושעכשיו אני גם ככה לא מוכנה שהוא יגע בי! יצאתי משם בוכה (הורמונים אחחח הורמונים...) ועצבנית. אז קבעתי תור נוסף למחר בראשון לציון. אין לי ממש המלצות לתת לך כי אני פשוט קבעתי למי שהיה פנוי הכי מהר בזימון תורים של הכללית. המצב שלי ממש חמור אני כבר לא יכולה לשבת מרוב שכואב.
 

sefia

New member
איזה חצוף../images/Emo46.gif

את זוכרת מי זה היה? אני בדיוק על האינטרנט של הכללית מחפשת איזה שם מוכר - ואין. אוף... גם ככה זה לא נעים ועוד רופא מאפן - בכלל מבאס. אולי עדיף שתפלי על מישהו אחר. אם אשמע משהו - אעדכן אותך כמובן
 

שירישי

New member
../images/Emo201.gif מרגיז נורא../images/Emo70.gif

באמת צריך להתלונן עליו. בהצלחה מחר בראשל"צ
 

הכללית

New member
שלום במבה שוש2

נודה לך אם תוכלי להעביר אלינו את פרטייך למייל להלן: [email protected] על מנת שנוכל לנסות ולסייע לך ולרדת לעומקו של עניין כדי שמקרה כמו זה לא יקרה שנית. תודה, יערה, נציגת כללית
 

yr80

New member
שבוע 17+0 ועוד הקאתי הבוקר!

השבוע קידמתי בברכה את בואה של הצרבת. באמת נהיה לי משעמם רק עם בחילות והקאות.
 
אני עוד מנסה להבין

מה יותר גרוע, הבחילות ההקאות או הצרבת. נראה לי שהסדר הוא כזה: 1.הקאות 2.צרבות 3.בחילות לא משעמם... לפחות בצרבת אפשר לטפל, הטאמס עושה פלאים עליי!
 
למעלה