השרשור השבועי יוצא לדרך

אה....עכשיו אני מבינה הכל../images/Emo219.gif../images/Emo219.gif

בו'נה, בייבי, שלא תעשי כלום במעבר דירה, את שומעת? אני עברתי דירה בשבוע פחות מתקדם משלך והחצי המהמם שלי לא איפשר לי כלום מלבד לתת הוראות מהספה (מה שאני שונאת, אבל גם טובה בזה
) וגם את! מקווה שהזמנת גם אריזה ותעשי טובה לך ולפיצקולים, אפילו אל תזיזי ארגז בבעיטה, זה נדמה כאילו זה "כלום" אבל הכל מעמיס על המערכת... אנחנו רוצים אותך בבית החדש, ולא בבי"ח.
תהנו, ושיהיה בשעה טובה ובמזל טוב
(אני עוד זוכרת מהפורום הקודם שקיבלתם את המפתחות
...)
 

BABYBOOM10

New member
אל תדאגי, אני לא מתכננת להזיז כלום

חוץ מזה שאין מה לארוז חוץ מבגדים- אני עוברת מהבית של חמי אז אני צריכה לקנות הכל חדש... ובעלי שומר עליי כמו בובת חרסינה, כמו שאת רואה אנחנו די אדישים עם המעבר (בהתחשב בזה שקיבלנו מפתח לפני חודשים...) אבל לאחרונה קצת נלחצתי כי הפיצקולך אוטוטו באים!!!!!!!!!! ולא בא לי לקבל אותם על ארגזים!!!
 

תאומים11

New member
גם אני שבוע 22

עדיין לא בשמירה ויש לי ביקור אצל הרופאת מעקב עוד שבועיים. היום הייתי באקו לב עוברים ותודה לאל הכל בסדר!!!! שבוע הבא יש לי סקירה מורחבת... אני עם ילדה בת שנתיים בבית וגם אני כל ערב חובה כאבים בבטן והתקשויות שממש מלחיצות אותי. אני מתלבטת מה לעשות - אם לבקש שמירה שאוכל לנוח לפחות ביום ואז להיות איתה אחה"צ או למשוך עוד קצת... נראה לי שאם אגיד לבוסית שלי שאני בשמירה היא תהרוג אותי אבל מצד שניי בערבים ממש ממש קשה לי. בעלי מקסים ועוזר כמה שיכול אבל עדיין אחה"צ הוא לא יכול להיות איתי. אני אדבר היום עם הרופאה שלי נראה מה היא אומרת על ההתקשויות. שיהיה שבוע מקסים !
 

sefia

New member
הי תאומים

שימי לב שיש פה כמה "אחיות לתל"מ" אז זה נחמד... בדיוק מה שאת מתארת התבכיינתי עליו אתמול (מינוס הילדה בת שנתיים בבית
) הבוסית שלך (בעיני) היא לא פקטור פה.. אלא ההרגשה שלך והיכולת שלך להמשיך לתפקד בלי לפגוע בשניים שבבטן.. תתייעצי עם הרופא, אני בטוחה שיקל עליך. אולי תקחי עזרה לאחה"צ כשהגדולה יותר בבית? בייביסיטר או משהו? גם אני בסקירה מורחבת בראשון הבא. איפה את עושה?
 

תאומים11

New member
הי ספיה

אני עושה אצל ד"ר משיח ראובן בתל אביב - הוא מקסים, הוא ליווה אותי בהריון הקודם ועשיתי אצלו את כל הבדיקות, כולל מי שפיר שתודה לאל יצא תקין. כן, אני מתחילה לחשוב על עזרה אחר הצהריים, האמת שיש לנו פה 2 סבתות ואני אתחיל לעשות סידור אחר הצהריים שיהיו איתי קבוע. הבעיה היא שפעמיים בשבוע הן בכל מקרה איתה כי אני מסיימת מאוחר - שבוע שעבר ביקשתי מהבוסית שלי להוריד את היומיים האלה כי נהיה לי קשה אבל היא לא אישרה לי - היא ממש לא מתחשבת והיא התפשרה איתי על הורדה של שעה בכל יום מהיומיים האלה - מה שממש ייאש אותי. לפחות אם אסיים מוקדם כל יום אולי המצב יראה אחרת. בכל מקרה אדבר עם הרופאה שלי ואראה מה היא מייעצת. אני רוצה לבקש ממנה הפנייה לאולטרסאונד לראות שהצוואר לא התקצר מכל ההתכווצויות ואז אהיה רגועה יותר. שתביני באיזה מצב אני- אתמול מסכן בעלי - הוא חולה בבית עם חום ממש גבוה- ושהוא חולה אז הוא באמת חולה - ובגלל שהוא לא תפקד אז אני עשיתי הכל ובלילה פשוט נשברתי מיאוש שכל כך קשה לי - הוא חולה ואני בוכה לו... מסכן מה ההריון הזה עושה לי...אבל יהיה בסדר - אני פשוט צריכה יותר לנוח! איפה את עושה את הסקירה? מה יש לך? - לנו יש שני נסיכים, מה שעודד אותי שהבת שלי תשאר הנסיכה- אולי זה קצת יקל עליה.
 

sefia

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo201.gif

אין ספק שזו סיטואציה מעייפת ולא קלה: בעל חולה, נסיכה בבית והריון תאומים... את חייבת עזרה בצורה מסודרת ומוגדרת.. סקירה שניה אני עושה אצל ינון גלבוע ראשונה עשיתי אצל מסינג המקסים, ומי שפיר אצל מייזנר העוד יותר מקסים רציתי שכמה "עיניים" יראו אותם ולא כל פעם אותו רופא (חוץ מרופא המעקב) יש לי בן ובת וזה הריון ראשון (וכנראה גם אחרון) ככה שיצא לי בהזמנה
 
כן,הוא מאוד מקצועי .מסביר הכל בצורה ברורה

סבלני ובודק הכל.הוא עובד יחד עם הרופא שלי-איתי בר חווה והם עושים ביחד את המעקב הריון. יש למה לחכות
 

Mסיבמבה

New member
פעם אחרונה שלי לעדכן ../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif../images/Emo57.gif../images/Emo249.gif

זהו, בנות יקרות חברות שלי מזה 9 חודשים אני בשבוע 37 + 2 ביום רביעי אני בביה"ח מתאשפזת ובבוקר חמישי אמורה לעבור ניתוח אלקטיבי
מרגישה מצויין, אפילו מוכנה לסחוב עוד חודש...קשה לי להאמין שהסוף הגיע אעדכן כבר מהנייד בביה"ח
ובהצלחה לכל אחת ואחת מכן
 
יואו, בהצלחה!!!!

איזה מרגש, מדהים איך לקראת הסוף פתאום את מגלה שאפשר עוד ועוד.... שיעבור בקלות, התאוששות מהירה וניתוח קצר ומוצלח. איזה בי"ח? נפגש ב"ה בפורום השכן, עם ידיים מלאות (ובמקרה שלנו גם הרגליים יהיו תפוסות, חחח...)
 

Mסיבמבה

New member
תודה מחשבה..מהפה שלך ללמעלה ../images/Emo45.gif

אמורה ללדת בביה"ח של הקצבים - העמק מקווה שיהיה בסדר שם
 

זפרנית

New member
איזה יופי לשמוע

שסחבת עד לכאן.. שיהיה המון בהצלחה, מחכות לשמוע ממך..
 

sefia

New member
איזה מרגש!!!../images/Emo23.gif

שתהיה לידה קלה ומושלמת שלאחריה החלמה מהירה ממתינות פה לעדכונים ומחזיקות לך אצבעות
איזו התרגשות, בסופ"ש הבא כבר תהיי עם הילדודס שלך
 
למעלה