../images/Emo124.gifבקר טוב לכולם
אולי מישהוא יכול לעזור לי?? אני מנסה לארגן פגישה של כיתה ח' לפני הרבה שנים וחסרים לי מספר אנשים ציפור קטנה לחשה לי שיש תוכנה שנקראת דבש שדרכה אפשר למצוא אנשים,איפה אני מוצאת את התוכנה?מי יכול לעזור? תודה רבה ויום טוב מירה