בנות!

למה את שונאת את ג'וני?

הוא שחקן טוב... אני ממש אוהבת אותו... יש לו כישרון יוצא דופן למשחק...
 

פרפר15

New member
מישהי ראתה "חברים למוות"

סרט מפחיד אחושילינג (אני לא מאמינה שאני אומרת אחושילינג
)
 

פרפר15

New member
עלק ילד מהכיתה שלי אחרי הסרט רשם

את השם לי על חתיכות נייר ושם לי על השולחן ממש ניבהלתי
 

n o g i t

New member
פרוייקט המכשפה מבלייר..

זה יותר דםוק מאשר מפחיד... הרג אותי איך שכל מילה שנייה שיוצאת להם מהפה זה משהו שמתקשר ל"פאק" הסרטים היחידים שפחדתי מהם אי פעם היו חלון סודי ומגרש השדים
 

ThisIsJustME

New member
חחח דווקא פרויקט המכשפה מבלייר

הייה מפחיד ומגרש השדים גמכן
וחלון סודי ברגע שאני אוכל אני אסע לראות
 

Michal Bloom

New member
באמת רוצים לדעת?..סבבה../images/Emo26.gif

אז ככה......הנה פירוט של הסרט עד מתי שהפסקתי לראות..: מסופר על מן אוניבסיטה שיש שם מגמת קולנוע ובתוך המגמה לומדים גם על עשיית סרטי אימה... באותו זמן במסיבת מועדון מטורפת הייתה שם נערה אחת ובן זוגה שהזמינו משקאות מהבר, הברמן סימם את המשקה של הנערה..היא שתתה אבל בן זוגה היה צריך ללכת..היא שתתה והתחילה לראות מטושטש..היא הלכה לקבלה בשביל לקבל את המעיל שלה..תוך כדי שהיא עוברת והולכת כשהיא תוך שנייה מתעלפת, אף אחד לא ענה לה בקבלה אז היא נכנסה לבד, בדקה מעיל מעיל מה שלה..פתאום בין המעילים יצא משהו והתחיל לחנוק אותה....היא איבדה את הכרתה והיא מצאה את עצמה מתעוררת בתוך אמבטיה של קרח, זה לא הייתה הדירה שלה..היא רואה על השולחן את הכלייה שלה!!, עם המון דם!!, היא הסתכלה על הבטן שלה..וראתה חתך ענקי!!, היא הייתה מבואטת לגמריי היא ראתה את הרוצח במטבח עם סכין קצבים...שהוא מחטה אותה..היא קמה בשקט..לעברו עם משהו שהיא מתכננת לפגוע לו בראש אבל היא החליקה..הוא שמע אותה והסתובב לעברה..היא רצה לסגור את הדלת..ורצה לעבר החלון, לרוע המזל מחוץ לחלון היה כלב מפחיד ביותר, לא הייתה לה ברירה, הרוצח ניסה לפתוח את הדלת והזמן אזל...היא הוציאה את הראש מהחלון אבל שהיא הגיע לאזור היריכיים היא נתקעה והרוצח הצליח לפתוח את הדלת!!..היא צרחה וניסתה לצאת אבל היא לא הצליחה..הוא משך אותה ופתח לא את החתך שהיה לה בבטן והיא צרחה כ"כ חזק, הוא משך אותה לבפנים ואז הוא סגרת את החלון על הראש שלה..והראש יצא!!..הרוצח לקח את הגופה ואת הכלייה הוא זרק לכלב.. למחרת באוניברסיטה:לקראת סוף השנה על כל קבוצה לעשות סרט והסרט הטוב ביותר מקבל את 'פרס היצ'קוק'..וזוכה לעשות סרט קולנוע אמיתי בהוליוד....יש שם נערה(שחכתי את השם)...עם דמיון מפותח מאוד שהחליטה ללכת לספריה בלילה בשביל לבדוק בספרים רעיונות לסרט שלה, בדרך היא פוגשת מן שוטרת (מפחידה) שמציעה להסיע אותה לספרייה, כי ירד שלג, מסתבר שגם השוטרת מעריצה של סרטי אימה, אז היא מספרת לנערה רעיון לסרט לעשות סרט מן סרט דוקומנטרי שמבוסס על אגדות עירוניות שמספרות על רציחות באוניברסיטאות אחרות....הנערה החלטיה לעשות סרט כזה..היא בנתה לה עם החברים שלה קאסט ותפאורה(עם החברה הכי טובה שלה סנדרה שהשתתפה בסרט), מה שהבצפר שלה סיפק לה..באותו זמן שהם בצילומים מגיע הצלם שלה בתקיפות ואומר לה שהיא גנבה לו את התסריט ולא היא או אף אחד יזכה בפרס במקומו...הנערה לא שמה לב אליו והוא עזב ובמקומו בא צלם אחר.. ביום שאחרי הם כולם הלכו לחדר הרצאות לראות את הסרט לפני העריכה שלה עד עכשיו...לאותה נערה יש גם חברה טובה מאוד ששמה סנדרה..שחולמת להצליח בתור שחקנית-מה שהיא לא!...סנדרה לא הייתה באותו יום לטובת צילומים לסדרה אי.אר...לפתע פתאום הסרטון של הסרט של הנערה הפסיק והתחיל סרטון אחר, בסרטון ראו איך החברה של הנערה סנדרה נרצחת באכזריות ובאופן כ"כ אמיתי....כולם מחאו כפיים כי חשבו שזה לא אמיתי אבל זה היה אמיתי מאוד!!, סנדרה באמת נרצחה לילה לפני והרוצח צילם איך שהוא רצח אותה, ושם את הסרטון שהם יראו, לנערה זה נראה חשוד מאוד שזה נראה כ"כ אמיתי היא לא הבינה והיא הייתה מאוד מפוחדת.כי ממתי סנדרה משחקת כל כך טוב?.......היא עדיין בטוחה שסנדרה בכלל בסט של הסדרה אי.אר.. באותו ערב היא והחברים שלה ממשיכים לצלם את הסרט מלא הדם שלהם...לאחר שהם סיימו הם הלכו והנערה נשארה עם חבורת ילדים בשביל להקליט אותם צורחים..(בשביל הסרט שלה היא צריכה המון צרחות)..באותו זמן הצלם שלה יוצא לעשן..תוך כדי שהוא שומע את הצרחות..ופשוט מעשן...בשביל הפסקה..הוא הולך שלפתע משהו עוקב אחריו..זה היה הרוצח שרצח את סנדרה הוא פתאום לקח משקולת גדולה והיכה את הצלם בראש. הצלם נפל והרוצח המשיך להחטיף לו מכות נמרצות (הצלם צרח אבל לא שמעו אותו בגלל הצרחות של הילדים מהאולפן הקלטות)..עד אובדן הכרה כשהצלם משוטט בדמו, הרוצח תקע בו סכין וביתר אותו...הרוצח גם כן לא שכח לצלם את זה..... כשהנערה סיימה להקליט כולם הלכו והיא החלטיה לבדוק עוד פעם את ההקלטות,אבל עכשיו היא ראתה משהו אחר היא ראתה את הצלם שלה נרצח באכזריות..היא פחדה עד עמקי נשמתה..פתאום כל חברי הקאסט שלה נרצחים בזה אחרי זה...היא הייתה מבוהלת..עד שמאחורייה היא ראתה את הרוצח והיא פתחה בצרחה ענקית(הרוצח הייתה עם ברדס על הפנים)..ורצה מהר ויצאה מחוץ לאולפן...כשהרוצח מאחורייה...בדרך היא הפילה את הקלטת של הרצח של הצלם בלי שהיא שמה לב..פתאום שהיא רצה היא קולטת את אותה השוטרת שהיא ראתה לפני כמה ימים..הנערה הייתה כ"כ מפוחדת..היא הסבירה לשוטרת הכל..אבל לא הייתה לנערה הוכחה כי הקלטת נפלה מאחור....(הסרט היהיותר מפחיד אבל זה מה שהצלחתי לתאר) כאן..הפסקתי פשוט לראות!!,פשוט מכאן זה היה יותר מפחיד..וכמובן שהייתי לבד..פשוט ויתרתי על ההמשך!!
 

Michal Bloom

New member
תקראו ותגיבו!!

אני יותר בחיים לא רואה את זה!!, אם כן אז כשהמשפוחה נמצאת וזה בצהריים!!!
 

T u r n e r 1

New member
וואו נשמע מפחיד../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בהחלט נשמע מפחיד ביותר! במיוחד הסצינה הראשונה עם הכליה שהיא באמבטיה.. אימל'ה איזה פחד!!!!!!!!!!
 

פרפר15

New member
ואיי אני מעריצה אותך שנישארת ליראות

את הסרט לבד כימעט השתנתי במכנסיים רק מלקרא את זה
 

SailoR VenuS

New member
אהההההההה!!!!../images/Emo47.gif

אין סיכויייי שאני רואה את זה...אמא........ההה....
 

n o g i t

New member
זה דווקא לא כל כך

מפחיד כמו שזה נשמע.. אבל הכי כיף זה לראות את זה עם הרבה ילדים.. אני ראיתי את זה עם כל החברות שלי מהיסודי והיה ממש סבבה! כל שניה אני תוקעת להם צרחה והן מה זה נבהלו
 

pookacha1

New member
גם לי זה קרה...

גם אני פעם ראיתי סרט מה זה מפחיד כשהייתי לבד בבית.. בלילה.. כשהלכתי לישון כל הלילה רעדתי.. אז.... בשביל להרגע.. המשכתי לקרוא את הספר המ-ד-ה-י-ם של שר הטבעות.. חחחח אחרי כמה עמודים.. נרדמתי.. חחחחחחחח המלצה: אם זה קורה לכם.. תעשו משהו שאתם אוהבים מאוד! זה ירגיע אותכם! (מקווה..)
 

פרפר15

New member
אני ממש שונאת סרטים מפחידים

אני עדיין ישנה עם כיסא מול הטלוויזיה (בגלל הצילצול שהילדה לא תצא
) לא ראיתי את המכשפות מבלייר
אבל חברה שלי ברוב חוכמתה סיפרה לי ובסוף היא אמרה לי שזה אמיתי ויש את היער באמת באמריקה
אני מפחדת לטוס לאמריקה צ'וצ'י תציל אותי
 
למעלה