../images/Emo124.gif בנות - נעליים...
יש חנות בדיזינגוף-פינת גורדון בשם "ראדו" שעושה מבצע לשבוע-שבועיים הקרובים: כל החנות ב-199 ש"ח. אני והמיועד קנינו שם נעליים - אני קניתי חצי מגף לבן - מאוד עדין ובן זוגי גם קנה משם מעין חצי מגף מעור... לדעתי לגברים יש יותר מגוון, אבל אפשר למצוא שם מגפיים ונעליים לבנות (לא בובה) במחיר סביר.
יש חנות בדיזינגוף-פינת גורדון בשם "ראדו" שעושה מבצע לשבוע-שבועיים הקרובים: כל החנות ב-199 ש"ח. אני והמיועד קנינו שם נעליים - אני קניתי חצי מגף לבן - מאוד עדין ובן זוגי גם קנה משם מעין חצי מגף מעור... לדעתי לגברים יש יותר מגוון, אבל אפשר למצוא שם מגפיים ונעליים לבנות (לא בובה) במחיר סביר.