בנות - נעליים...

HoGod

New member
../images/Emo124.gif בנות - נעליים...

יש חנות בדיזינגוף-פינת גורדון בשם "ראדו" שעושה מבצע לשבוע-שבועיים הקרובים: כל החנות ב-199 ש"ח. אני והמיועד קנינו שם נעליים - אני קניתי חצי מגף לבן - מאוד עדין ובן זוגי גם קנה משם מעין חצי מגף מעור... לדעתי לגברים יש יותר מגוון, אבל אפשר למצוא שם מגפיים ונעליים לבנות (לא בובה) במחיר סביר.
 
גם אנחנו קנינו שם נעליים לחתן

אבל לפני שהיו הנחות
:נעליים נמוכות, עם שרוכים וכו´, אבל לא פלומיות מדי. לדעתי הנעליים לגברים של "ראדו" מאוד יפות , והחתן טוען שגם נוחות מאוד.
 
למעלה