אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון

מצב
הנושא נעול.

david80

Active member
../images/Emo124.gifאתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון

אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון
מאחר וראיתי במהלך השבוע את המודעה של רכבת ישראל על סגירת תחנת קרית גת ביום שישי ובמוצ"ש עקב עבודות תשתית בין תחנת קרית גת לבין לוד, וכן על הארכת זמני הנסיעות בקטע זה, הסקתי מסקנה שהרכבות בקו זה יאלצו לנסוע במסלול שונה, והרי 1-2 ק"מ לפני תחנת קרית גת ישנו שלוחה המתחברת במעגל אל המסילה לאשקלון שבמערב. תהיתי אם אני צודק או לא והחלטתי לבסוף לישון בבסיס (שבדרום) ביום חמישי (בתקוה שאוכל לחוות חוויה נדירה זו) ולהשכים למחרת בבוקר, אל האוטובוס הראשון לתחנת באר שבע מרכז - שם חיכתה לי רכבת שהורכבה משלושה מערכי IC3 ממוספרי 06, 23 ו-26, הרכבת יצאה כמתוכנן על הדקה בשעה 08:13, ואיזה יופי, בדיוק ממה שציפיתי, סטתה הרכבת ממסלולה לכשהגיעה אל הצומת הדרומית לקרית גת (שעה 08:47) ופנתה מערבה לכיוון אשקלון, עברה בתחנת אשקלון החדשה מאחורי קוסמוס (ששלבי בנייתה נמצאת עדין בחיתוליה) בשעה 09:01, 'טסה' דרך תחנות עד הלום, יבנה, רחובות, באר יעקב וכל זה ללא עצירות ביניים ולבסוף 'נחתה' בתחנת לוד בשעה 09:28, לאחר מכן המשיכה הרכבת לת"א במסלול הרגיל. כנראה שרוב נוסעי הרכבת לא הבחינו לשינוי במסלול, היו גם נוסעים מבולבלים כגון: א:"אבל צומת עד הלום זה באשדוד, ואנחנו עכשיו כנראה ברמלה" ב:"אבל ראיתי שלט שכתוב עליו צומת עד הלום..." ציטוט נוסף: "ממתי בנו את כל התחנות האלה???"
להזכירכם: הקו המחבר בין קריית גת לבין אשקלון משמשת עקרונית לרכבות משא בלבד ולא קיים כרגע כל תכנית עתידית להפעלת רכבות נוסעים בקטע זה, עם זאת, הקטע שבין אשקלון לבין אשדוד עוברת בימים אלו שיקום והכפלה, אם כי, עד לא לפני דצמבר 2004 ימשיך גם כן קטע זה לשמש עבור רכבות משא בלבד!
 

צחקן2

New member
תודה על העידכון!!.

אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון
מאחר וראיתי במהלך השבוע את המודעה של רכבת ישראל על סגירת תחנת קרית גת ביום שישי ובמוצ"ש עקב עבודות תשתית בין תחנת קרית גת לבין לוד, וכן על הארכת זמני הנסיעות בקטע זה, הסקתי מסקנה שהרכבות בקו זה יאלצו לנסוע במסלול שונה, והרי 1-2 ק"מ לפני תחנת קרית גת ישנו שלוחה המתחברת במעגל אל המסילה לאשקלון שבמערב. תהיתי אם אני צודק או לא והחלטתי לבסוף לישון בבסיס (שבדרום) ביום חמישי (בתקוה שאוכל לחוות חוויה נדירה זו) ולהשכים למחרת בבוקר, אל האוטובוס הראשון לתחנת באר שבע מרכז - שם חיכתה לי רכבת שהורכבה משלושה מערכי IC3 ממוספרי 06, 23 ו-26, הרכבת יצאה כמתוכנן על הדקה בשעה 08:13, ואיזה יופי, בדיוק ממה שציפיתי, סטתה הרכבת ממסלולה לכשהגיעה אל הצומת הדרומית לקרית גת (שעה 08:47) ופנתה מערבה לכיוון אשקלון, עברה בתחנת אשקלון החדשה מאחורי קוסמוס (ששלבי בנייתה נמצאת עדין בחיתוליה) בשעה 09:01, 'טסה' דרך תחנות עד הלום, יבנה, רחובות, באר יעקב וכל זה ללא עצירות ביניים ולבסוף 'נחתה' בתחנת לוד בשעה 09:28, לאחר מכן המשיכה הרכבת לת"א במסלול הרגיל. כנראה שרוב נוסעי הרכבת לא הבחינו לשינוי במסלול, היו גם נוסעים מבולבלים כגון: א:"אבל צומת עד הלום זה באשדוד, ואנחנו עכשיו כנראה ברמלה" ב:"אבל ראיתי שלט שכתוב עליו צומת עד הלום..." ציטוט נוסף: "ממתי בנו את כל התחנות האלה???"
להזכירכם: הקו המחבר בין קריית גת לבין אשקלון משמשת עקרונית לרכבות משא בלבד ולא קיים כרגע כל תכנית עתידית להפעלת רכבות נוסעים בקטע זה, עם זאת, הקטע שבין אשקלון לבין אשדוד עוברת בימים אלו שיקום והכפלה, אם כי, עד לא לפני דצמבר 2004 ימשיך גם כן קטע זה לשמש עבור רכבות משא בלבד!
תודה על העידכון!!.
ב"ה אבל כמו כל דבר במ"י ה אולי ידחה... .
 

איליה.

New member
מסכנים הנוסעים, מה נחת עליהם ../images/Emo13.gif

אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון
מאחר וראיתי במהלך השבוע את המודעה של רכבת ישראל על סגירת תחנת קרית גת ביום שישי ובמוצ"ש עקב עבודות תשתית בין תחנת קרית גת לבין לוד, וכן על הארכת זמני הנסיעות בקטע זה, הסקתי מסקנה שהרכבות בקו זה יאלצו לנסוע במסלול שונה, והרי 1-2 ק"מ לפני תחנת קרית גת ישנו שלוחה המתחברת במעגל אל המסילה לאשקלון שבמערב. תהיתי אם אני צודק או לא והחלטתי לבסוף לישון בבסיס (שבדרום) ביום חמישי (בתקוה שאוכל לחוות חוויה נדירה זו) ולהשכים למחרת בבוקר, אל האוטובוס הראשון לתחנת באר שבע מרכז - שם חיכתה לי רכבת שהורכבה משלושה מערכי IC3 ממוספרי 06, 23 ו-26, הרכבת יצאה כמתוכנן על הדקה בשעה 08:13, ואיזה יופי, בדיוק ממה שציפיתי, סטתה הרכבת ממסלולה לכשהגיעה אל הצומת הדרומית לקרית גת (שעה 08:47) ופנתה מערבה לכיוון אשקלון, עברה בתחנת אשקלון החדשה מאחורי קוסמוס (ששלבי בנייתה נמצאת עדין בחיתוליה) בשעה 09:01, 'טסה' דרך תחנות עד הלום, יבנה, רחובות, באר יעקב וכל זה ללא עצירות ביניים ולבסוף 'נחתה' בתחנת לוד בשעה 09:28, לאחר מכן המשיכה הרכבת לת"א במסלול הרגיל. כנראה שרוב נוסעי הרכבת לא הבחינו לשינוי במסלול, היו גם נוסעים מבולבלים כגון: א:"אבל צומת עד הלום זה באשדוד, ואנחנו עכשיו כנראה ברמלה" ב:"אבל ראיתי שלט שכתוב עליו צומת עד הלום..." ציטוט נוסף: "ממתי בנו את כל התחנות האלה???"
להזכירכם: הקו המחבר בין קריית גת לבין אשקלון משמשת עקרונית לרכבות משא בלבד ולא קיים כרגע כל תכנית עתידית להפעלת רכבות נוסעים בקטע זה, עם זאת, הקטע שבין אשקלון לבין אשדוד עוברת בימים אלו שיקום והכפלה, אם כי, עד לא לפני דצמבר 2004 ימשיך גם כן קטע זה לשמש עבור רכבות משא בלבד!
מסכנים הנוסעים, מה נחת עליהם

עוד ארבעים שנה הם יספרו לנכדים שלהם איך יום חורפי אחד הם נסעו ברכבת מבאר שבע לתל אביב וראו הרבה תחנות חדשות, ולמחרת כל התחנות נעלמו כלא היו
 

ה דרומי

New member
בדרך עמד לו קטר מספר608

אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון
מאחר וראיתי במהלך השבוע את המודעה של רכבת ישראל על סגירת תחנת קרית גת ביום שישי ובמוצ"ש עקב עבודות תשתית בין תחנת קרית גת לבין לוד, וכן על הארכת זמני הנסיעות בקטע זה, הסקתי מסקנה שהרכבות בקו זה יאלצו לנסוע במסלול שונה, והרי 1-2 ק"מ לפני תחנת קרית גת ישנו שלוחה המתחברת במעגל אל המסילה לאשקלון שבמערב. תהיתי אם אני צודק או לא והחלטתי לבסוף לישון בבסיס (שבדרום) ביום חמישי (בתקוה שאוכל לחוות חוויה נדירה זו) ולהשכים למחרת בבוקר, אל האוטובוס הראשון לתחנת באר שבע מרכז - שם חיכתה לי רכבת שהורכבה משלושה מערכי IC3 ממוספרי 06, 23 ו-26, הרכבת יצאה כמתוכנן על הדקה בשעה 08:13, ואיזה יופי, בדיוק ממה שציפיתי, סטתה הרכבת ממסלולה לכשהגיעה אל הצומת הדרומית לקרית גת (שעה 08:47) ופנתה מערבה לכיוון אשקלון, עברה בתחנת אשקלון החדשה מאחורי קוסמוס (ששלבי בנייתה נמצאת עדין בחיתוליה) בשעה 09:01, 'טסה' דרך תחנות עד הלום, יבנה, רחובות, באר יעקב וכל זה ללא עצירות ביניים ולבסוף 'נחתה' בתחנת לוד בשעה 09:28, לאחר מכן המשיכה הרכבת לת"א במסלול הרגיל. כנראה שרוב נוסעי הרכבת לא הבחינו לשינוי במסלול, היו גם נוסעים מבולבלים כגון: א:"אבל צומת עד הלום זה באשדוד, ואנחנו עכשיו כנראה ברמלה" ב:"אבל ראיתי שלט שכתוב עליו צומת עד הלום..." ציטוט נוסף: "ממתי בנו את כל התחנות האלה???"
להזכירכם: הקו המחבר בין קריית גת לבין אשקלון משמשת עקרונית לרכבות משא בלבד ולא קיים כרגע כל תכנית עתידית להפעלת רכבות נוסעים בקטע זה, עם זאת, הקטע שבין אשקלון לבין אשדוד עוברת בימים אלו שיקום והכפלה, אם כי, עד לא לפני דצמבר 2004 ימשיך גם כן קטע זה לשמש עבור רכבות משא בלבד!
בדרך עמד לו קטר מספר608
ועליו היו קרונות ועל הקרונות היו פסים מוכנים לטובת הכפלת המסילה. 2. עדיו אין כלום במקום שבוא אמורה לקום תחנת אשקלון למעט שהשטח ישר ונקי שם.
 

david80

Active member
נצל"ש: מנהרה תת ימית...

אתמול נסעתי ברכבת דרך אשקלון
מאחר וראיתי במהלך השבוע את המודעה של רכבת ישראל על סגירת תחנת קרית גת ביום שישי ובמוצ"ש עקב עבודות תשתית בין תחנת קרית גת לבין לוד, וכן על הארכת זמני הנסיעות בקטע זה, הסקתי מסקנה שהרכבות בקו זה יאלצו לנסוע במסלול שונה, והרי 1-2 ק"מ לפני תחנת קרית גת ישנו שלוחה המתחברת במעגל אל המסילה לאשקלון שבמערב. תהיתי אם אני צודק או לא והחלטתי לבסוף לישון בבסיס (שבדרום) ביום חמישי (בתקוה שאוכל לחוות חוויה נדירה זו) ולהשכים למחרת בבוקר, אל האוטובוס הראשון לתחנת באר שבע מרכז - שם חיכתה לי רכבת שהורכבה משלושה מערכי IC3 ממוספרי 06, 23 ו-26, הרכבת יצאה כמתוכנן על הדקה בשעה 08:13, ואיזה יופי, בדיוק ממה שציפיתי, סטתה הרכבת ממסלולה לכשהגיעה אל הצומת הדרומית לקרית גת (שעה 08:47) ופנתה מערבה לכיוון אשקלון, עברה בתחנת אשקלון החדשה מאחורי קוסמוס (ששלבי בנייתה נמצאת עדין בחיתוליה) בשעה 09:01, 'טסה' דרך תחנות עד הלום, יבנה, רחובות, באר יעקב וכל זה ללא עצירות ביניים ולבסוף 'נחתה' בתחנת לוד בשעה 09:28, לאחר מכן המשיכה הרכבת לת"א במסלול הרגיל. כנראה שרוב נוסעי הרכבת לא הבחינו לשינוי במסלול, היו גם נוסעים מבולבלים כגון: א:"אבל צומת עד הלום זה באשדוד, ואנחנו עכשיו כנראה ברמלה" ב:"אבל ראיתי שלט שכתוב עליו צומת עד הלום..." ציטוט נוסף: "ממתי בנו את כל התחנות האלה???"
להזכירכם: הקו המחבר בין קריית גת לבין אשקלון משמשת עקרונית לרכבות משא בלבד ולא קיים כרגע כל תכנית עתידית להפעלת רכבות נוסעים בקטע זה, עם זאת, הקטע שבין אשקלון לבין אשדוד עוברת בימים אלו שיקום והכפלה, אם כי, עד לא לפני דצמבר 2004 ימשיך גם כן קטע זה לשמש עבור רכבות משא בלבד!
נצל"ש: מנהרה תת ימית...
בין אפריקה לאירופה!!! כתבה ב-Ynet
 

fireman

New member
ההבדל בין אירופה לישראל...

נצל"ש: מנהרה תת ימית...
בין אפריקה לאירופה!!! כתבה ב-Ynet
ההבדל בין אירופה לישראל...
בישראל לסלול מסילה יבשתית לוקח 10 שנים, באירופה מנהרה תת ימית תארך רק 3 שנים...יחי ההבדל הקטן.... מדינה מפגרת.
 

oh-da

New member
זו לא המדינה

ההבדל בין אירופה לישראל...
בישראל לסלול מסילה יבשתית לוקח 10 שנים, באירופה מנהרה תת ימית תארך רק 3 שנים...יחי ההבדל הקטן.... מדינה מפגרת.
זו לא המדינה
זה מי שמנהל אותה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה