יום שישי ה13

מסור../images/Emo99.gif../images/Emo23.gif../images/Emo60.gif

לא ראיתי את 2.
עדיין.
אבל הראשון מעולה, אחד הסרטים שאני הכי אוהב.
 

Shusho

New member
סיימנו לראות עונה של נמלטים../images/Emo3.gif

וגם 7 חודשים עם החבר. הו כמה מפחיד
זהו.
 
היה אמור להיות משהו ../images/Emo163.gif

אבל בסוף ישבתי וראיתי תוכנית בערוץ שמונה.. נו טוב, לפחות היה מעניין.
 

סופי 777

New member
היה טוב../images/Emo6.gif

יצאתי לבחוץ עם חברים לפארק ואז הבנים החליטו שהם רוצים להוציא לחתולה את העיניים(כיאלו..אם עושים משהו עם הזנב,דוחפים אותה פנימה העיינים יוצאות)ולמרות שאני שונאת חתולים לא הסכמתי להם. ואז הם מצאו חתולה כזאת קטנה וחמודה והחליטו שהם יעשו לה אז אני מהר לקחתי את החתולה וברחתי על נפשי!! הצלתי אותה
 

true light

New member
איזה ערב נוראי היה לי ../images/Emo5.gif

הייתי חולה, אז לא יצאתי עם חברים, וההורים שלי ניצלו את המצב להשאיר אותי עם אחותי התינוקת ולצאת עם חברים.ישבתי לתומי וראיתי סרט בvod ("הליברטין", עם מיודענו ג'וני דפ). כשהסרט נגמר, ישבתי לבד בבית הגדול והחשוך, ופתאום התחילו רעשים ממש מפחידים, כאילו מישהו מסתובב בבית! אז ניסיתי לשכנע את עצמי שזה בטח שוב חתול שנכנס הביתה, אבל עדיין ממש פחדתי (היה חשוך!). אבאמא לא הסכימו לחזור עדיין (רשעים...), אבל חברים שלי היו ממש חמודים ובאו לשבת אתי עד שהם חזרו. בסוף בילינו את הערב בבהייה ב"המאסטרו" בערוץ ביפ, שזה די כמו סרט אימה, אז אולי לא היה כ"כ נוראי.
 

true light

New member
הכל גם חום כזה. :/

לא יודעת. הסוף היה מוצלח, אבל היו קטעים שלמים שפשוט חשבתי לכבות את הטלוויזיה וללכת לעשות משהו יותר מועיל.
 
חחחחח גם אני../images/Emo6.gif

הם מנסים להיות פרובקטיביים בכוח וזה יצא דיי פטתי
והצלם כל שנייה עושה צ'יינג אין פוקוס, וזה מתחיל לעשות כאב ראש, כל כך הרבה קלוזפים, המצלמה רעדה המון, גררר פשוט למצוא צלם שאשכרה יודע לצלם.
 

Beautiful Scar

New member
מעפן. ../images/Emo199.gif

יום שלישי ה13 יש כמה פעמים בשנה לפני 3 שנים היה יום שלישי ה13 פעם בחודש במשך של רצף של 5 חודשים ואז הפסק של חודשים ואז שוב עוד יום שלישי ה13 זה לא כלכך מיוחד. לא מאמינה בזה, אין לי בעיה עם סרטי אימה, אבל חפיף
 

Sick Lullabies

New member
זה לא הגיוני. ../images/Emo90.gif../images/Emo101.gif

יום שישי השלושעשרה יש פעם בשנה, לפי לוח שנה. אם כל חודש היה בדיוק 28 ימים, 4 שבועות בדיוק, אז יכול להיות שכל יום שישי היה יום שישי השלושעשרה.
 
למעלה