../images/Emo119.gif אומנות לחימה וחינוך ../images/Emo119.gif
שלום לכולם וכולן. רבות נכתב כאן על התועלות שיכולים ילדים להפיק מתרגול אומנות לחימה ועל האפקט החינוכי הפוטנציאלי של תרגול כזה. הפעם אני רוצה להפנות שאלה לחברים והחברות העוסקת בקשר שבין היותנו מתרגלי א.ל והיותנו מחנכים. קהל היעד הוא כל מי שעוסק בחינוך וזה מתחיל בהורות כמובן, דרך חינוך כמקצוע או עיסוק וכלה ב.. מה שתגידו. כמובן שגם מי שלא כלול בקבוצה הזו מוזמן לענות. איך העובדה שאתם\ן מתרגלים א.ל באה לידי ביטוי בחינוך שאתם מעניקים? מבחינת ערכים (מסורת, רכת וקשיחות, התמודדות עם קשיים ועוד)? במובן היומיומי, האם אתם מרגישים שהתרגול מקנה לכם כלים נוספים או משפר אותם (עמידה בלחצים, יכולת להשפיע, שקט פנימי ). אני חושב שהנטייה הטבעית והמבורכת היא לראות את המקומות שבהם יש "רווח" חינוכי" מהתרגול אבל האם ישנן גם אספקטים בהם אתם מרגישים קונפליקט בין האימון לחינוך או בעייתיות?
שיהיה יום נחמד
שלום לכולם וכולן. רבות נכתב כאן על התועלות שיכולים ילדים להפיק מתרגול אומנות לחימה ועל האפקט החינוכי הפוטנציאלי של תרגול כזה. הפעם אני רוצה להפנות שאלה לחברים והחברות העוסקת בקשר שבין היותנו מתרגלי א.ל והיותנו מחנכים. קהל היעד הוא כל מי שעוסק בחינוך וזה מתחיל בהורות כמובן, דרך חינוך כמקצוע או עיסוק וכלה ב.. מה שתגידו. כמובן שגם מי שלא כלול בקבוצה הזו מוזמן לענות. איך העובדה שאתם\ן מתרגלים א.ל באה לידי ביטוי בחינוך שאתם מעניקים? מבחינת ערכים (מסורת, רכת וקשיחות, התמודדות עם קשיים ועוד)? במובן היומיומי, האם אתם מרגישים שהתרגול מקנה לכם כלים נוספים או משפר אותם (עמידה בלחצים, יכולת להשפיע, שקט פנימי ). אני חושב שהנטייה הטבעית והמבורכת היא לראות את המקומות שבהם יש "רווח" חינוכי" מהתרגול אבל האם ישנן גם אספקטים בהם אתם מרגישים קונפליקט בין האימון לחינוך או בעייתיות?