סקר

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifסקר

מהו הקורבן האהוב עליכם?
גנגנה ז"ל
סוניה ז"ל
תומר ז"ל
 

Maiush25

New member
התשובות שלי../images/Emo70.gif..חחח ../images/Emo3.gif

מקום 1-סוניה מקום 2-גנגנה ואת תומר..אני שונאת
}-)
 

barkai36

New member
אגב תומר..

רובכם בטח יודעים את זה אבל מי שלא יודע: זוכרים שהייתה להקה בשם אבטיפוס? עם שיר "תשאירי לי מקום לחבק אותך"
? אז השחקן ששיחק את תומר היה הסולן שלהם.
 

bonita14

New member
סוניה ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

ואחרי זה את גנגנה
ואת תומר בכלל לא אהבתי.. הוא היה מעצבן!!!
 
למעלה