קבעו לי פגישה....

MaaYan B23

New member
...

יש לבית ספר שלך פסיכולוג או שהכוונה עם יועץ בבית ספר? [ויש הבדל למיטב ידיעתי].
 
יש פסיכולוגית, ויש גם יועצת.

ובגלל שהיועצת מטומטמת מדיי, ובגלל שאני לא מוכנה לדבר איתה בכלל, היא שלחה אותי לפסיכולוגית.
 
אני כבר לא יודעת...

מצד אחד, נראה לי שזה יעשה לי רק טוב.. ומצד שני, בלי רצון שומדבר לא הולך נכון?
 

puritania

New member
...

יש הפתעות לפעמים יקירתי. הרבה פעמים הולכים לעשות דברים בלי רצון ואז פתאום את לא שמה לב איך שהרצון מופיע פתאום.
 

a s t r o

New member
אני יתן לך דוגמא

הפסכולוג של הביצפר שלי שאל אותי תסדר יום במשפחה וסיפרתי שבדרך כלל אני בחדר וההורים בסלון ומשם האו הסיק מסקנה שהמשפחה שלי לא מאוחדת שזה ממש לא נכון
 

MaaYan B23

New member
אמממ..

אתה בטוח שזה פסיכולוג מטעם בית הספר, או יועץ מבית הספר? פשוט יש רמה מאד ניכרת בידע שלהם מאחד לשני [וגם בתקנות].
 
למעלה