כנסוווווווו!!!

../images/Emo113.gifכנסוווווווו!!!

שרשור הקדשה מיוחד ל....... לירונושלמתתתתתתת!!!
היא חושבת שאנחנו לא אוהבים אותה!!
מה פתאום לא אוהבים?!
איך הגעת?! אנחנו מתי עליך לירונושלמתתתתתתתתתתת!!
תראו לה כמה אנחנו אוהפים אותה!!!
 

nitsan13

New member
אני אמורה לפתוח אבל לא משנה ../images/Emo4.gif

לירונוש !!!! מתים עלייך איך חשבת שלא ?????????
 
../images/Emo113.gifזה לא שירשור הקדשה יומי...

זה שירשור מיוחד!! לילדה מיוחדת!!! וזה מגיע להההההה!! כי היא מושלמתתתתתתת
 
אהההההההה../images/Emo99.gif

אישתי הרוסיהההההההההההההה
אישתי הרוסיהההההההההההההה
אישתי הרוסיהההההההההההההה
בבושקההה
אין מושלמת יותר מאשתי
 

תיפי1

New member
../images/Emo12.gif

לירונשו?? אני חולה עלייך, ושלא תעזי לפקפק בזה אף פעם
 
לא אוהבים?../images/Emo12.gif ../images/Emo153.gif

לירונושלמת איך נראה לך שלא נאהב אותך
את ילדה מושלמת קלטת מושלמת!!!!!!!!! כאשאת שמחה אני מאושרת כשאת עצובה אני בוכה (המצאתי לבד.....) תראי אני לא הכי טופה בדברים האלה אבל אני אגיד לך שלא תעזי לחשוב שאנחנו(לפחות אני)לא אוהבים אותך!!!!!! לאב יוווווווווווווו סיססססססססס מושלמתתתתתתתתתתת נופר נ.ב. סורי שלא שמתי פרצופים פשוט המחשב שאני איתו דפוק ולא נותן לי לשים תמונות
 
לירונה......

I LOVE YOU
וכדי לתאר לך עד כמה אז..... אני אוהבת אותך יותר משאני אוהבת את הורי שהביאני עד היום ואפרתוטשלמת ביחד!!!! תפנימי...... וחסר לך שאי פעם תאזבי את פורומיכאלושלם!!! הבנת?!?! סתם מתוקה מתה עלייך....... איי לאב לירנשו עד הקבר 4 אבר!
 
../images/Emo12.gif../images/Emo46.gif../images/Emo185.gif

סליחה ליר????????????
אנחנו לא אוהבים אותך??????????
טעית
נראה לך?!
מתהההההההה עליך
איזה ילדה מושלמתתת
ואל תגידי לי שלא!!!
גיגי צופית שליייייייי
 
למעלה